Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavia?

Vierailija
09.11.2010 |

Sain ekojelabrakokeiden tulokset, olen syönyt Thyroxinia nyt 3kk: TSH 1.2 ja t4v 16. Lääkärin mielestä arvot ovat nyt normaalit, mutta läskien pysymiseen ja tukan lähtöön se ei osannut snaoa mitään. Onko tämä nyt tässä, tän kummemmaksi ei olo muutu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo alkoi olemaan normaali vasta vuoden Thyroxiinin syömisen jälkeen. Heti alkuun tuli pientä parannusta, mutta kokonaisolo parani vasta pidemmän ajan myötä.

Vierailija
2/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa siinä hommassa menee. Ja välillä arvot heittelee ja lääkitystä joudutaan taas muuttelemaan. Nyt vuosi lapsensaannin jälkeen alkaa taas arvot, ja olo, olla kohdillaan. Kärsivällisyyttä vaatii tämä tauti. Jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa ettei aineenvaihdunta tule paranemaan merkittävästi.

mulla on laihduttaminen todella tiukassa.

700-1000 kaloria on sellainen jolla saan muutaman kilon tippumaan mutta ns. normaalilla ruokavaliolla ei tapahdu mitään, ennemminkin nousee vain.

ainoastaan toisen lapsen jälkeen oikein sulin kun arvot oli heittäny ylitoiminnan puolelle. sitten kun arvot saatiin taas kohdilleen painoa ei saanut edes liikunnalla ja dietillä putoamaan.

hiustenlähtö loppuu varmasti aikanaan. anna ajankulua. saathan kaikkia vitamiinejä tarpeeksi? nekin vaikuttavat tuohon hiustenlähtöön.

osta vaikka multitabs spesial purkki!

Vierailija
4/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap n huomannut laihduttamisen toivottumuuden, tällä hetkellä mennää 800-1200 kalorin paikkeilla ja paino laski alkuun vaan ei laske enää. Ja kun syön yhtenä amauna enemmän, olen seuraavana päivänä niin turvoksissa silmäluomia myöten ettei mitään rajaa... Kiitos tsempeistä!!

Vierailija
5/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi koko "tauti" kilpirauhasen tulehduksella eli aluksi oli liikatoimintaa, laihduin yhdessä kesässä 10kiloo yhtäkkiä, jonakin kauniina päivänä kaulani paisui ja pitkien tutkimusten jälkeen ja hyönteisten pistojen epäilyn jälkeen se osottautui struumaksi, leikkaus oli edessä ja yli 100g poistettiin tulehtunutta kilpirauhasta!!!

pieni jätetty palanen ei alkanut toimimaan joten thyroxin lääkitys aloitettiin 1/4 tabl. siitä aina nostaen yhteen. sitä 1tabl päivässä (0.1mg) söin `98 vuodesta lähtien 2009 kun kolmas raskausaikani lisäsi tabl. ottoa puoleentoista, nyt olen sitä syönyt tähän päivään asti. kiloni ovat pysyneet aikalailla samassa nyt viim.10 v 165cm/60-61kg

Vierailija
6/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH 44 ja T4V 9.2. Painoa 70kg ja pituutta 175.

Vierailija
7/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan turha luulo. Tavallinen piilosairaus tämä on ainakin naisten keskuudessa. Olen sairastanut 16 vuotiaasta ja olen nyt 60+. Ei mitään merkittävää olon muutosta lääkityksestä jos rehellisiä ollaan. Liikaa haloota pidetään av:llä tästä sairaudesta. Jos nuorella iällä niin vatsaongelmia, voi jäädä lyhytkasvuiseksi ja myös vajaa-älyiseksi. Olen erittäin lyhyt ja minulla on vatsaongelmia. Vajaa-älyiseksi en ole tainnut jäädä. Jos olette normaalimittaisia niin tuskin teillä niin pahana on koskaan tämä sairaus ollut.

Vierailija
8/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

krooniseen ummetukseen?

Vierailija
9/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuispituisuutensa saavuttaneet, että semmosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi