Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BareMinerals : Onko matta pintaisella ja sillä alkuperäisellä

Vierailija
09.11.2010 |

muuta eroa kuin että.. Se on mattapintainen ? Ostin tänään tuon Bareminerals:in ja kotona huomasin että vahingossa olin ottanut mattapintaisen version. Onko mattapintainen yhtä hyvä kuin tuo alkuperäinen ? Näyttääkö yhtä luonnolliselta, hoitaako samalla lailla ? Kumpi on sinusta kivemman näköinen kasvoilla; Matta vai alkuperäinen ? En tiedä, menenkö vaihtamaan vai pidänkö tuon matan.

Kiitos paljon !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ostin ekat Bare Mineralsit ja totesin, ettei se kiiltävä todellakaan sovi mulle. Haluan meikillä nimenomaan kiiltävästä naamastani tasaisemman ja se kiilto lähinnä ärsyttää.

Mikä on purkin hinta? Ostitko Kicksistä?

Vierailija
2/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lookfantastic.comista, kun sieltä saa 24 punnalla. Ja muutakin kosmetiikkaa pitänee tilata.

Osaako joku kertoa, mikä on seuraava aste VAALEAMPAAN, jos aiemmin olen käyttänyt väriä "medium beige"? Alkaa olla vähän liian tumma talvikalpeuden saadessa vallan kasvoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmat, matta ei ole ihan niin peittävä kuin se alkuperäinen. Käytän niitä yhdistelmänä itse eli T-alueelle joka mulla rasvoittuu, laitan mattaa ja muualle sitä alkuperäsitä. Ei niissää suurta eroa kuitenkaan ole. Alkuperäinen on vain jo valmiiksi sellainen "hohtavampi".

Vierailija
4/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että tämä mattaveriso ei sisällä Bismuthia joka joillakin aiheuttaa ärsytystä.

2

Vierailija
5/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinusta on kivemman tai kauniimman näköinen kasvoilla, matta vai se alkuperäinen ? Jos siis olet käyttänyt molempia- ilman että olet samaan aikaa laittanut kasvoille. Vai eikö siinä siis ole mitään eroa. Ehkä se hohtavampi voisi olla " näyttävämpi " tai kivempi. Äh :(

ap

Vierailija
6/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei ole rasvoittuva iho niin silloin se alkuperäinen on kyllä tosi kaunis, se saa ihon hehkumaan upeasti. Matta on tietenkin matta eli ei sillä niin hehkeää lopputulosta tule vaikka kauniin ja tasaisen pinnan silläkin saa. Jos sinulla on paljon värivirheitä tai näppyjä niin alkuperäinen peittää paremmin.

2

Vierailija
7/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin kaupassa sitä alkuperäistä ja katselin pitkin päivää, että miten pysyy niin itse en ainakaan olisi huomannut että iho olisi kiillellyt. Mitä nyt otsassa on jotain näppyjä, joten ehkä mä sen menen vaihtamaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi