Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero 3v, tuplarattaat?

Vierailija
08.11.2010 |

Onko ihan onneton ajatus? Haluaisin kuitenkin kävellä n 2-5km suuntaansa joka päivä, eli tuplille vaihtoehtoja?... yksi on vauva liinassa ja esikoinen rattaissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisomalauta esikoiselle, lapsilla ikäero 3 vuotta ja 12 pvää. Toimii todella hyvin, ja halutessaan esikoinen pääsee helposti kävelemään itse. Ei tullut edes mieleen hankkia tuplia, vaikka itsekin kävelen lähes päivittäin samanpituisia matkoja.

Vierailija
2/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 1,5v ja myin tuplat pois jos esikoisen ollessa reilusti alle 3. Seisomalautaa käytettiin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 1,5v ja myin tuplat pois jos esikoisen ollessa reilusti alle 3. Seisomalautaa käytettiin sitten.

Vierailija
4/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten siihen mahtuu seisomaan siihen eteen? Helposti potkin renkaita ilman edessä seisoskelijaa...

Vierailija
5/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten siihen mahtuu seisomaan siihen eteen? Helposti potkin renkaita ilman edessä seisoskelijaa...

Hyvin pääsee menemään. Hankalissa paikoissa (bussiin mennessä tai ulos tullessa) esikoinen toki pois laudalta, mutta maaston muutokset ei ole hankaloittanut kulkua.

Lapsi seisoo teoriassa työntöaisan "sisäpuolella".

Itse alkuun potkin laudan reunaa, mutta ihan parin kerran jälkeen oppi sopeuttamaan askeleet sopivan mittaisiksi.

Vierailija
6/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauta on, mutta ei ole koskaan ollut käytössä. En halua opettaa "liian hyvälle" kun kuitenkin kävelee ihan reippaasti itsekin. Varsinkin kun lumikelit tulossa niin ei kiinnosta lykkiä vaunuja+vauvaa+3v:tä+lumikinosta.

Vierailija
7/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua kävellä viittä kilsaa hänen vauhtiaan ;)

täytyy varmaan kokeilla lautaa ja ostaa sitten tuplat jos ei suju...

Vierailija
8/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias jaksaa kyllä tuollaiset matkat pyöräillä ihan helposti, meillä ainakin on kaikki 3 olleet näppäriä pyöräilijöitä n. 2,5-vuotiaasta eteenpäin.

Muuten suosisin seisomalautaa. Sekin on ihan näppärä kapistus.

Vierailija
9/11 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä luvassa niin kovin hyviä pyöräilykelejä

Vierailija
10/11 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin harva 3 v lapsi jaksaa kävellä sen matkan reipasta vauhtia, aikuisen tahdissa pysyen.

Meillä istuu tuplarattaissa 3 v 10 kk ja 7 kk, kun juoksen 10-15 km hikilenkkejä lähes joka päivä. Neuvolaan on 8 km ja sinne mennään kävellen.

Moni tuttu ihmettelee ja arvostelee sitä, että melkein 4 v istuu rattaissa, mutta he itse kävelevät vain parkkipaikalle tai ehkä 900 m päähän lähikauppaan.....

Vierailija
11/11 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siihen on pienestä pitäen opetettu eikä ole istutettu rattaissa. Pitkiä matkoja käveltiin jo kun olivat pieniä 5 km ei ollut matka eikä mikään.

Nyt 8-vuotias tyttö kävelee minua kovempaa ja onkin aika hurjaa vauhtia kun itse en mikään hidas kävelijä ole.