Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä miestäni, mutten halua erotakaan.

Vierailija
08.11.2010 |

Mies ärsyttää minua monella tavalla ja se on tietenkin huono merkki. Esimerkkejä: Miehellä ei ole juuri ihmissuhteita (paitsi lapset), ei aina pidä huolta hygieniastaan, ei pidä yhteyttä sukulaisiin, ei kulje koskaan kavereiden kanssa, ihmeellisiä pakkoliikkeitä tekee päällään, aika ruma.

Hitto kun tein sen kanssa lapsia ja ostin talon, koska nyt en enää pääse eroon.

Mies juuri äsken sanoi, että minussa kaikki vika. Minä olen niin riiteleväinen ja pilaan lapsetkin. Huh, en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan näyttäisin kylmänviileesti tämän ketjun hänelle. Tietäisipä ainakin mitä olet mieltä. Eiköhän ala ratkaisuja löytymään... :D

Vakavasti; mikä noista on sulle se vakavin ongelma? Miehellä ei ole ihmissuhteita - käykö töissä? Ehkä saa siellä kyllikseen ihmiskontakteista, ehkä HALUAA olla lastensa kanssa? Tosi kurjaa, juu...?

Ei pidä huolta hygieniastaan. Ikävää, mutta korjattavissa oleva asia, kunhan mainitsisit että toivoisit sen suhteen ryhtiliikettä. Ostat vaikka kalliin sähköhammasharjan ja hyväntuoksuista pesugeeliä!

Ei pidä yhteyttä sukulaisiin - no pitävätkö he miehiin? Kysy syytä, voit yllättyä. Ehkä haluaisi keskustella sun kanssa mutta et ole kiinnostunut. Ehkä taustalla on riitoja, suosimista tms. mistä haluaisi puhua.

Ei kulje kavereiden kanssa. No, ehkä edelleen lasten (sun?) seura on mielekkäämpää.

Ihmeelliset pakkoliikkeet eivät taida olla tahdonalaisia, tietääkseni tic-oireisiin olisi jotain lääkitystä jota voisit ehdottaa pyytämään. Voihan olla että häpeää niitä ja se on yksi syy tuohon erkaantumiseen muista.

Aika ruma. No hei, oletko itse täydellisen kaunis?! Ilmeisesti on silmääsi miellyttänyt kun olet yksiin päätynyt ja lapsenkin tahtonut niin "ruman" kanssa tehdä. Tämä tuntuu kyllä olevan ennen kaikkea sinun päänsisäinen vikasi...

Vierailija
2/3 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ärsyttää minua monella tavalla ja se on tietenkin huono merkki. Esimerkkejä: Miehellä ei ole juuri ihmissuhteita (paitsi lapset), ei aina pidä huolta hygieniastaan, ei pidä yhteyttä sukulaisiin, ei kulje koskaan kavereiden kanssa, ihmeellisiä pakkoliikkeitä tekee päällään, aika ruma.

Hitto kun tein sen kanssa lapsia ja ostin talon, koska nyt en enää pääse eroon.

Mies juuri äsken sanoi, että minussa kaikki vika. Minä olen niin riiteleväinen ja pilaan lapsetkin. Huh, en tiedä mitä tehdä.

ei siihen nykyisin sen enempää tarvita. Miehesi kuulostaa kuvailusi perusteella kammottavalta. Jos sillä on pakkoliikkeitä ei takuulla ole sopivaa seuraa lapsillekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän tai pysyt siinä. Moni pysyy, sillä elämän hankkiminen toisi mukanaan monta kysymysmerkkiä, niihin verrattuna asiat eivät olekaan sitten enää niin huonosti.

Kunnes jompikumpi löytää jonkun toisen, tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi