Sekö teitä Päivi Räsäsessä pelottaa, että
hän on arvostetussa asemassa (lääkäri) ja saa sitä kautta puheilleen enemmän huomiota kuin tavallinen kansalainen?
Kommentit (11)
Kun vielä kattoo tätä kuvaa Päivistä, niin pitää olla hyvähermoinen jottei pelko iske. Minä en siihen kykene. Mua pelottaa...
http://static.iltalehti.fi/uutiset/paivi_rasanen1803SL_uu.jpg
hän on arvostetussa asemassa (lääkäri) ja saa sitä kautta puheilleen enemmän huomiota kuin tavallinen kansalainen?
Ja sitten se että lääkäriltä ja älykkäältä ihmiseltä voi mennä noin todellisuus ja omat kuvitelmat sekaisin.
Ja se ettei hän tunnu piittaavan tippaakaan homojen ja lesbojen pahoinvoinnista, hän hymyilee vain kuin hangon keksi ja loukkaa lisää. Ihmisiä kuolee ja Päivi vain hymyilee ja loukkaa.
Ja eniten pelottaa se miten kova ja armoton voi olla ihminen joka kuvittelee olevansa oikeassa ja että hänellä on ainoa oikea totuus.
Tuntuu kuin olisi saanut kaukaisen kylmän henkäyksen sieltä missä syntyy sodat ja julmuus.
Se että vääristellään lääketieteellisiä asioita oman henkilökohtaisen uskon takia on vaarallisempaa kuin että hörhöiltäisiin ihan omaan piikkiin.
ei kai peruslekurit juuri mitään ihmisen psyykestä tiedä, pahempi se olisi jos päkä olisi psykiatri.
Minä olen ajatellut että täytyy olla tosi, tosi hyvä muistinen päästäkseen lääkäriksi.
tekee lakeja kansanedustajana.