Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka on asua Koivukylä (Vantaa)?

Vierailija
08.11.2010 |

Ihan vaan uteliaisudest kyselen, kannattaako sinne muuttaa asumaan? Lähinnä ajattelin että onko se kovinkin levotonta seutua kun en tuota Vantaata nyt muutenkaan niin hyvin tunne.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. vanha koivukylä on ihan kivaa omakotitaloaluetta. Minä olen asunut pitkään koivukylän toisella puolella, Asolassa joka on ihan mukavaa aluetta. Koivukylän asemaa olen käyttänyt aika paljon enkä ikinä ole mihinkään häiriöihin törmännyt...Edes yöllä. Ehkä vaan ollut hyvä tuuri? Ja kyllä, noita romaneja koivukylässä riittää. Ja juoppoja :)

Vierailija
42/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhatonta aluetta, häiriköintiä jopa päiväsaikaan varsinkin aseman seudulla, illalla ei voi liikkua. Aggressiivisia nuorisojengejä ja paljon päihdeongelmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat Suomen mittapuulla slummeja. En muuttaisi.

Vierailija
44/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni.

Vierailija
45/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle ei sovi ollenkaan.

Vierailija
46/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo silloin se oli ihan kaameaa seutua. Rupesin hakemaan heti uutta kämppää, kun olin saanut tavarani sisään... Levotonta seutua, känniläisiä ja nistejä enemmän kuin lääkäri määrää. Toivottavasti ei koskaan enää tarvitse muuttaa sinne!

Vierailija
47/111 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi Sauvatien talot, jotka joku aiempi mainitsi, on VVO:n vuokrataloja, ja meno niissä on paljon rauhallisempaa kuin Vantaan kaupungin vuokrataloissa, esim. Konttitiellä tai Viidakkokujalla. Vanha Koivukylä on sen sijaan rauhallista aluetta.

Vierailija
48/111 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näen sen normaali lähiönä, jossa on hyvät kaupalliset palvelut, ja luonto Harrastusta ulkona tai sisällä, tenniskentät, golf, ja liikuntasalit tai runsaat pyöräily / kuntopolut. Bussipysäkit,  ja juna-asema lähellä etc..

Vierailija
49/111 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvatie on kyllä Havukoskea eikä Koivukylää.

Itse asun Peijaksen sairaalan lähellä, ja ihan rauhassa olen lasteni (3kpl) kanssa saanut liikkua Koivukylän asemalla jne, myös iltaisin.

Vierailija
50/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä on mitä on se on slummi ja siel on kyllä romaanei, afgaanei, somppuja, narkkarei, juoppoi jne... Mutta jos ny mietitään oikee kunnol kun on pimeet ja sun täytyis esim mennä kauppaa eks mieles silti käy tuleeko joku puskan takaata ja käy kimppuun ihan varmasti käy mieles .

Vierailija
51/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni asuin havukoskella lehmipolulla, 75-90 eikä siellä silloin ollut mitään ihmeellistä, mutta aina joskus kun ajelen siellä päin käyn katselemassa paikkoja ja jotenkin on muuttunut ankeaksi.

Käykää katsomassa liikennemerkkiä hanabölentien ja tarhakujan risteyksessä koulun puolella, kaveri ampui siihen isänsä kiväärillä kevät talvella -90 koulupäivän aikana sieltä rivareitten pihalta, viime kesänä reikä oli siellä vielä.

Vierailija
52/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylän keskusta - siis aseman seutu - on Hakunilan keskustan ohella pahinta aluetta, mitä olen Suomessa nähnyt (en tunne Itä-Helsingin lähiöitä). Korson asemanseutu on ankea, mutta yllättäen paljon rauhallisempi kuin Koivukylä. Korsostahan alkaa Suomen suurin omakotialue! Heti aseman ja Ankkapuiston jälkeen idyllistä seutua: puutarhoja, vanhoja puutaloja, uusia komeita taloja jne.

Koivukylää pelkään. Mutta muutaman kilometrin päässä on idyllisiä alueita, kuten Päiväkumpu.

Vierailija
53/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on ihan hyvä, asuin vielä kaupungin vuokratalossa hui!! Ulkoilin tuolloin vähintään 4 tuntia päivässä koiran kanssa ja koskaan ei ollut mitään ongelmaa. Missään muualla ei ollut niin mukavia ja helposti lähestyttäviä ihmisiä kuin Koivukylässä. Meillä oli tiivis koiraporukka ja autettiin toisiamme ja kahviteltiin paljon toistemme luona. Olihan sitä roskasakkia, mutta ei se haitannut ja missäpä sitä ei olisi. Uskalsin kyllä kulkea mihin aikaan vaan ilman koiraakin, vaikka kotini olikin sinisessä huvimajassa :)

Vierailija
54/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:27"]

koivukylä on TÄYNNÄ somaleja, varkaita, somaleja, huumeidenkäyttäjiä, somaleja, päästäänvialla olevia "ihmisiä", somaleja, somaleja, arabeja, somaleja, turkkilaisia, somaleja, bulgaareja, somaleja, juoppoja, somaleja, ja somaleja.

[/quote]

Okei, mutta... Ei kai siellä vain ole somaleja?

Vierailija
55/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Päiväkummussa nyt muutaman vuoden ja käyn kaupoissa Koivukylän CM:ssa ja Lidlissä. Ihan normaaleilta paikoilta vaikuttavat. Se Koivukylän kerrostalokeskittymä on hyvin kolkko ja tyypillisen lähiön näköinen. Päivällä en osaisi pelätä Koivukylän asemalla ja olen sitä joskus liityntäpysäkkinä käyttänyt. Tavallisia ihmisiä sieltä muistan.

Lidlissä on usein mamuja mutta kertokaapas mitä turvattomuutta he tuovat?

Vierailija
56/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slummi kuvaa hyvin. Miksi sinne pitää muuttaa? Eikö ole mitään muuta paikkaa?

Vierailija
57/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, syystä että epäilen matkan olevan lyhyempi.

Vähän dallaa radanvierusta sitä hiakkatiätä ja siitä sen ison sillan yli ja hoplaa ollaan sairaalassa.

Vierailija
58/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta mieluummin asolaan tai rekolaan :) peijaksen puolella on rauhallista, paljon lapsiperheitä ja ala-aste ihan vieressä. Rekolassa paljon omakotialuetta ja sielläkin koulu lähellä :)

Vierailija
59/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun korsossa otavantiellä, enkä ole havainnut mitään niin kauheaa etteikö tänne voisi muuttaa.

Luulen, että mielikuvat korsosta ovat tulleet Ankkarockista. Lisäksi täällä on kaikki (melkein) palvelut hyvinkin lähellä.

Vierailija
60/111 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättävänä tähän vielä että jos paalua löytyy, niin miksi et muuttaisi vähän hienommalle alueelle kuin vantaa ylipäätään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme