jatkuva verivuoto emntimessä
joka päivä ja yö tulee verta.. mikä mättä? yhdynnän jälkeen tulee yös verta
Kommentit (9)
ps mitä tarkoitta karppaus? olen ulkomaalainen, enkä löytänyt tähän sanam minkäläista selitystä
Onko sinulla kierukka tai joku hormonaalinen ehkäisyväline?
Karppaus on sellaista että syödään tosi vähän hiilihydraatteja, joku ihme dieetti.
pahimmillaan voi olla merkki syöpäkasvaimesta. Lukemattomia muita syitä tietysti löytyy, mutta sinun pitää nyt ottaa vastuu itsestäsi ja omasta terveydestäsi.
T: Hoitsu
lääkäriin, se on merkki jostain poikkeavasta. Voi olla hormonaalista tai sitten jotain muuta. Käy siis lääkärissä.
mutta, tämä vuoto on jo jatkunu synnytyksen jälkeen..
voi olla se.. mä itte syö todella vähän, enemmän ruisleipä,vihanekset,hedeljmät,liha ja kala..sitten urheilen..
mulla oli samaa ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Emättimestä valui aina verta. Syy selvisi kun menin 4 kuukauden päästä synnytyksestä gynekologille valittamaan. Minä repesin synnytyksessä emättimen sisäpuolelta ja se ommeltiin. Tähän ommelkohtaan oli jäänyt jotain nahkariekaleita roikkumaan ja ne valuivat verta! Gynekologi leikkasi ne riekaleet pois ja esitteli niitä vielä minulle. Hyi ne näytti hirveältä.
Mutta verenvuoto loppui heti!
Käy sinäkin gynekologilla! Ehkä sinulla on jäänyt jotain emättimeen tai kohtuun?
13 tunnin synnytys, ponnistin 2 jaksoa, eka jakso oli 1 tunti, sit 1 tunti olo epiduraali ja lepäilin, sitten toinen ponnistus jakso kesti 45 min ja sitten mut laitetiin sektion, lapsi oli liian korkealla.
Olen myös huomanut että olen todella väsynyt vaikka saan katkuvasti apua vauvan hoidossa ja nyt alkoi tulemaan huimausta..
pelkän mennä lääkärille,pelkkän kuulla, jos se on jotain vakavaa. Mutta toki, varaan ajan lääkärille..
Karppaatko, jos karppaat, kokeile lopettaa.
Mulla nimittäin karppaus aiheutti jatkuvaa tiputtelua tuntemattomasta syystä.