Etsiskelin kosmetiikkaosastolla hyvää kosteusvoidetta talveksi
myyjä suositteli 105(sataviisi)euroa maksavaa voidetta ja toista hieman halvempaa. Pyysin molemmista näytteet.
Eilen illalla kokeilin tuota tyyriimpää rasvaa ja aamulla näytin 5v nuoremmalta =) No ei nyt sentään. Mutta olihan se ihanan tuntuista, hyvin imeytyvää ja ylellistä mutta en silti laittaisi moista summaa rasvapurkkiin. Vaikka olisi varaakin.
Kommentit (20)
Itselläni kuiva iho ja kokemukseni mukaan paras yövoide talvella on punainen Bepanthen. Se ei kyllä tunnu erityisen ylelliseltä...
Kokemusta mulla on myös noista kalliista rasvoista ja vaikka ne tuntuvat aluksi ihanilta, käytössä en koskaan ole ollut niihin tyytyväinen.
ja itselläni on pintakuiva ja herkkä iho joka talvella kuivuu ihan kamalaksi ja ärtyy.
Itselläni kuiva iho ja kokemukseni mukaan paras yövoide talvella on punainen Bepanthen. Se ei kyllä tunnu erityisen ylelliseltä... Kokemusta mulla on myös noista kalliista rasvoista ja vaikka ne tuntuvat aluksi ihanilta, käytössä en koskaan ole ollut niihin tyytyväinen.
bebantheniakin olen talvisin käyttänyt mutta rasvan imeytymättömyys häiritsee. Siis se että kasvot lilluvat rasvassa =)
En aio laittaa moista summa pikkuiseen purkkiin
Ne ovat oikeasti hyviä.
jatkuvassa käytössä. Niissä on jäteöljyjä ja silikonia vähän joka aineessa.
Jos haluat pitää ihosi kunnossa, älä ainakaan niitä osta. Jos et usko, katso tuoteseloste ja googlaa ne aineet, niin hämmästyt.
Itselläni kuiva iho ja kokemukseni mukaan paras yövoide talvella on punainen Bepanthen. Se ei kyllä tunnu erityisen ylelliseltä... Kokemusta mulla on myös noista kalliista rasvoista ja vaikka ne tuntuvat aluksi ihanilta, käytössä en koskaan ole ollut niihin tyytyväinen.
bebantheniakin olen talvisin käyttänyt mutta rasvan imeytymättömyys häiritsee. Siis se että kasvot lilluvat rasvassa =)
En aio laittaa moista summa pikkuiseen purkkiin
entä sininen bepanthen
On Weledan kehäkukkavoide. Sitä kai myydään vauvarasvana, mutta itse käytän sitä naamaan päivä- ja yövoiteena. On todella ihanaa!
Ne ovat oikeasti hyviä.
paitsi jos iho on niin hyvässä kunnossa ettei edes mitään voidetta kaipaa.
yst.nim. kokemusta on
mä ostin just 150 e:n rasvan, koska tiedän aiemmasta käytöstä sen olevan aivan täydellistä juuri mun iholleni :)
mutta rasva vaikuttaa ihan täydelliseltä mulle.
Harkinnassa on...
vaikka kaikki kalliit huippumerkit on kyllä kokeiltu.
Jos haluat pitää ihosi kunnossa, älä ainakaan niitä osta. Jos et usko, katso tuoteseloste ja googlaa ne aineet, niin hämmästyt.
Ihan samat jäteöljyt ja silikonit löytyvät myös näistä huippurasvoista.
Hydra Quench Cream,turkoosi huurteinen purkki & valkoinen kansi. n 50 e
aivan taivaallista,sarjaan kuuluu myös naamio,hyvä sekin.
Vichy-merkiltä löytyy mun suosikkivoiteet.
ap. En kyllä yhtään muista oliko hyvää mulle
ap. En kyllä yhtään muista oliko hyvää mulle
Jos haluat pitää ihosi kunnossa, älä ainakaan niitä osta. Jos et usko, katso tuoteseloste ja googlaa ne aineet, niin hämmästyt.Ihan samat jäteöljyt ja silikonit löytyvät myös näistä huippurasvoista.
Olisin pulassa jos ihan kaikki möisivät samaa paskaa. Pitää vaan opetella lukemaan tuoteselostetta. Eihän noista kaikista aineista tiedä mitä ne iholle pidemmän päälle tekee mutta omakohtaisella kokemuksella tiedän ainakin apteekin voiteita välttää. Ne on mulle olleet pahimpia. Kuiviin kantapäihin ihan jees muttei ikinä naamalle!
Kerro mikä tuote :)
Itse käytän Lancomen Hydra Zen -tuotteita ja minulla on sekaiho. Erityisesti yövoiteesta on ollut paljon apua ihon rasvoittumista vastaan.