Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: Oletko peruspositiivinen vai -negatiivinen?

Vierailija
08.11.2010 |

Mua ärsyttää niin kovin jotkut FB-kaverini, joiden kaikki tilapäivitykset on yhtä valivalia. Muuten nämä ihmiset on tavattaessa ihan ok, mutta FB:ssa on aina joko liian kuuma tai kylmä tai pimeä tai valoisa tai ei huvita tai sitä ja tätä. Itse pyrin kirjoittamaan positiivissävyisiä tilapäivityksiä, vaikka asiat ei niin hyvin olisikaan. Tylsiinkin juttuihin voi mielestäni suhtautua huumorilla ja rennosti.

Kiitos tästä. Olen saanut avautua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi niin samaa mieltä.

Vierailija
2/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin itse siihen ja vähensin päivityksiäni / yritin muuttaa positiivisempaan suuntaan tarkoituksella.

Sama juttu meinaan ärsyttää muakin. "Paras" oli yksi kaverini: "Ihanaa aurinko paistaa pitkän sateisen jakson jälkeen! Mutta näkyypäs pölyt huoneilmassa ja ikkunatkin ihan likaiset =("

Se siitä ihanasta auringonpaisteesta sitten....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kaverien valituksiin?...

Mielestäni fb statusten pointti on, että niin kauan kun puhuu vain itsestään (ei siis nimellä panettele ketään toista ihmistä) S A A ja P I T Ä Ä saada kirjottaa just tasan miltä tuntuu !!!!!!

Ei ole mitään kiintiötä, että tilapäivityksissä pitää valtaosa olla positiivisia. Ensinnäkin joitain voi jo helpottaa se, että "saa avautua" kuten sinäkin ap kirjoitit itse. Ja toisekseen, ihmisillä nyt vaan on erilainen elämä. Kuolisin tylsyyteen jos 100% päivityksistä ois "Ihana päivä".

Terveisin Kybällä Valittaja. (Silloin , kun siltä tuntuu)

Vierailija
4/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kaverien valituksiin?...

Mielestäni fb statusten pointti on, että niin kauan kun puhuu vain itsestään (ei siis nimellä panettele ketään toista ihmistä) S A A ja P I T Ä Ä saada kirjottaa just tasan miltä tuntuu !!!!!!

Ei ole mitään kiintiötä, että tilapäivityksissä pitää valtaosa olla positiivisia. Ensinnäkin joitain voi jo helpottaa se, että "saa avautua" kuten sinäkin ap kirjoitit itse. Ja toisekseen, ihmisillä nyt vaan on erilainen elämä. Kuolisin tylsyyteen jos 100% päivityksistä ois "Ihana päivä".

Terveisin Kybällä Valittaja. (Silloin , kun siltä tuntuu)

Jos väkisin kääntää kaiken positiiviseksi niin tulee vain ällö olo.

Vierailija
5/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kai kenestäkään voi aina tuntua paskalta, eihän? Itse luotan siihen, että positiivinen asenne tarttuu, tai no ainakin itselläni käy usein niin, että hauskat päivitykset saavat omankin mielen hyväksi, vaikkei olisikaan niin hyvä päivä.

Vierailija
6/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tylsä" asia on eri juttu kuin oikeasti ikävä asia, miksi jälkimmäisestä pitäisi väkisin keksiä jotain kivaa? "Äiti kuoli, no saanpahan vähän joulurahaa perinnöstä:D"

Vierailija
7/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kaverien valituksiin?... Mielestäni fb statusten pointti on, että niin kauan kun puhuu vain itsestään (ei siis nimellä panettele ketään toista ihmistä) S A A ja P I T Ä Ä saada kirjottaa just tasan miltä tuntuu !!!!!! Ei ole mitään kiintiötä, että tilapäivityksissä pitää valtaosa olla positiivisia. Ensinnäkin joitain voi jo helpottaa se, että "saa avautua" kuten sinäkin ap kirjoitit itse. Ja toisekseen, ihmisillä nyt vaan on erilainen elämä. Kuolisin tylsyyteen jos 100% päivityksistä ois "Ihana päivä". Terveisin Kybällä Valittaja. (Silloin , kun siltä tuntuu)

Jos väkisin kääntää kaiken positiiviseksi niin tulee vain ällö olo.

Vierailija
8/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja periaatteessa samalla lailla ärsyttää nää ihqu-hali-nami-jeejee -tyyppiset hehkutukset joka hemmetin päivityksessä.

Eli eiköhän se pointti ole se, että kun normaali elämäkin on niitä ylämäkiä ja alamäkiä, niin ne kaikista aidoimmat päivityksetkin on niitä.

Ei kukaan jaksa loputtomasti jurottavaa ihmistä ja käy se yltiöpirteyskin samallalailla ärsyttämään.

Vierailija
9/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan itsekin "yrittää" joskus olla negatiivinen, ettei kukaan vedä herneitä nenään liiallisesta positiivisuudesta :)

Ihanaa iltaa kaikille!

ap

Vierailija
10/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen profiiliin sopisi parhaiten small talk -tyyppiset statukset, nasevat huomiot ympäröivästä maailmasta sekä asiapitoiset keskustelut.

Ei ehkä kuitenkaan se kaikkein henkilökohtaisin ydin kunkin elämästä ainakaan kovin yksityiskohtaisella tasolla.

Vierailija
11/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan itsekin "yrittää" joskus olla negatiivinen, ettei kukaan vedä herneitä nenään liiallisesta positiivisuudesta :)

Ihanaa iltaa kaikille!

ap

polta vähemmän pilveä.

Vierailija
12/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen profiiliin sopisi parhaiten small talk -tyyppiset statukset, nasevat huomiot ympäröivästä maailmasta sekä asiapitoiset keskustelut.

Ei ehkä kuitenkaan se kaikkein henkilökohtaisin ydin kunkin elämästä ainakaan kovin yksityiskohtaisella tasolla.

Onneksi suuri osa verkostostani ajattelee samoin. Täytynee varmaan miettiä, antaako parin hapannaaman pilata koko FB-sopan vai piilottaako päivitykset heidän osaltaan.

ap

Vierailija
13/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voin mainita jos on sairaana, mutta muuten en juuri negatiivisia juttuja laita

Vierailija
14/14 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eiköhän se pointti ole se, että kun normaali elämäkin on niitä ylämäkiä ja alamäkiä, niin ne kaikista aidoimmat päivityksetkin on niitä. Ei kukaan jaksa loputtomasti jurottavaa ihmistä ja käy se yltiöpirteyskin samallalailla ärsyttämään.

olen kans tätä mieltä. Laitan ihan fiiliksen mukaan päivityksiä, laidasta laitaan.

Yksi Fb-kaveri on kyllä uskomaton, sillä ei ole koskaan mikään hyvin! Aina vaan vali-vali.

Toinen super-ärsyttävä tapaus on tyyppi joka päivittää lähinnä vain kutoilujaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme