Onko velvollisuuteni kertoa kun luulen tietäväni yhden palstailevan äidin lapsella
olevan maitoallergian eikä kukaan muu palstalla kirjautuneen oleva osaa maitoallergiasta tälle äidille kertoa.
Eli yhdellä palstalla kirjoittaa äiti jonka vauva on 2 kk herännyt yöllä huutamaan useita kertoja tunnissakin ja päivätkin on menneet huudoksi. Vauvan korvia ja neuvola on katsonut terveeksi noin muuten. Hampaita ei ole ilmaantunut.
Minun vauvani oirehti samalla tavalla ja parantui kaikki tuo kun jäimme maidottomalle. Jotenkin säälittää kun vauva kärsii mutten ole kirjoittanut itse palstalla, niin joudunko nyt luomaan tunnukset ja ohjaamaan maitoallergiatesteihin äitiä vai olenko toisten asioihin puuttuva niuho? Oireet omaan lapseeni ovat siis identtisiä (ei vain nuo mainitut kitinät) mutta äiti ei huomaa että kyseessä olisi mahd. tämä.
Kommentit (4)
et voisi kertoa ko. äidille omista kokemuksistasi ja ehdottaa, että kokeilisi maidotonta ruokavaliota.
Voihan tuo olla koliikkiakin...
meillä on vauvat huutanu yötäpäivää ihan ilman maitoallergioita. Rauhoitu.
Vauvan äiti oli mututuntumalla päätynyt siihen ettei vauvallansa ole maitoallergiaa koska "maitohan on ainoa ravinto vauvalle".
ap