Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unilääkkeet raskausaikana

Vierailija
07.11.2010 |

Hei!



Olen nyt vkolla 5 raskaana ja huolestuttaa syömäni unilääkkeet. Olen ottanut joka ilta 6mg lyhytvaikutteista melatoniinia sekä stella nukahtamislääkettä 5mg. Onko tästä voinut aiheutua haittaa sikiölle? Entäs miten tästä eteenpäni? Onko mitään lääkkeitä mitä voisi käyttää "turvallisin mielin"? En haluaisi viettää koko raskaus (+imetys)aikaa nukkumatta...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan