Måns Zelmerlöf: avioero
On se rankkaa kun työ vaikuttaa yksityiselämään noin.
Kommentit (61)
Nyt vaan Monssi saunaan niin helpottaa.
Toi Måns on ihan pilipaliukko.Itki ja potki seiniä kun hävisi Kajlle.Kyllä sitä on haukuttukin siitä.
Ei kai sen kannata ottaa osaa kilpailuihin kun noin käyttäytyy.
H.in.ttihan tuo on. Tai ainakin näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
H.in.ttihan tuo on. Tai ainakin näyttää siltä.
Olen aina ajatellut niin. Vaimo tai ei ,piilohintti ainakin.
No niin mammat, hän on vapaata riistaa! Nopein nappaa itselleen siitä rikkaan laatikkoleuan!
Månsilla olisi nyt tilaisuus henkiselle kasvulle.
Ruotsalaiset ovat pääsääntöisesti homppeleita. Jos mies ei ole homo niin saattaa se olla kuitenkin hinde.
No niin syy miksi Kaj: n voitto meni tunteisiin.
Månssilla keitti yli jo heti finaalin jälkeen, viime vuonna oli norjalainen poika duo - tänä vuona suomalainen trio. Epäili että ensi vuonna ovat sitten tanskalaiset vuorossa 😂. Ja nyt sitten menivät timantit jakoon, kyllä elämä kohtelee kaltoin Månssia.
En ymmärrä tuota mollaamista. Itsekin olin KAJin kannalka, mutta miksi toiseksi jäänyt ei saisi harmitella tulostaan? Kyllähäb Käärijäkin harmitteli kakkossijaansa avoimesti eikä saanut tuollaista niskaansa. Miksi pitäisi olla aina iloinen kakkonen?
Vierailija kirjoitti:
Månssilla keitti yli jo heti finaalin jälkeen, viime vuonna oli norjalainen poika duo - tänä vuona suomalainen trio. Epäili että ensi vuonna ovat sitten tanskalaiset vuorossa 😂. Ja nyt sitten menivät timantit jakoon, kyllä elämä kohtelee kaltoin Månssia.
Ei se ollu måns joka niin epäili
Vierailija kirjoitti:
No niin mammat, hän on vapaata riistaa! Nopein nappaa itselleen siitä rikkaan laatikkoleuan!
Ehkä ei, ainakaan tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota mollaamista. Itsekin olin KAJin kannalka, mutta miksi toiseksi jäänyt ei saisi harmitella tulostaan? Kyllähäb Käärijäkin harmitteli kakkossijaansa avoimesti eikä saanut tuollaista niskaansa. Miksi pitäisi olla aina iloinen kakkonen?
On eri asia olla harmistunut, kuin käyttäytyä siten kuin olisi ollut itsestään selvä voittaja.
Miksi Månsin olisi omasta mielestään pitänyt olla oikeutetumpi voittaja kuin Kaj?
Oikeassa olin! Ei hän pelkkää häviötään raivonnut, olin varma että on alla muutakin stressiä ja epäilin eroprosessia, ehkä myös rahahuolia. Nyt kannattaa läheisten huolehtia ettei lähde valvomisen ja psykoosit päälle (vrt Nordmo). Miehet ei ole kovin hyviä kriisitilanteissa.
Voimia eroon ja suuriin elämänmuutoksiin hänelle ja muulle perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Minkä laatikkoleuan? On ulkonäöltään vastakohta pitkälle miehekkäälle miehelle, jonkalaisesta miehet ihailevat. Hänellähän on muuten kaksi lastakin.
"Parilla oli suhdekriisi viime vuoden toukokuussa."
Kumpi petti?
Vierailija kirjoitti:
"Parilla oli suhdekriisi viime vuoden toukokuussa."
Kumpi petti?
Måns. Nuorempi lapsi oli tuolloin vasta vuoden, nätisti vihjaillaan vaan tietysti lehdissä.
Aftobladet: "Men på senare år har det gått upp och ner i relationen. I maj förra året avföljde Ciara Zelmerlöw sin make på Instagram och Måns Zelmerlöw berättade för Aftonbladet att de kämpade för att hålla ihop."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0d110eb4-b9b4-408b-947b-e4efc0…