Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta omia lähisukulaisiani tippaakaan.

Vierailija
07.11.2010 |

Olen tarkoituksella ottanut etäisyyttä, enkä ole sukulaisten kanssa tekemisissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ovat tehneet?

Vierailija
2/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaamaan lapsuuteni. Äitini ei ansaitse olla mummo lapsilleni, oli itse niin surkea äiti. Muihin sukulaisiini pidän kyllä yhteyttä, mutten vanhempiini, joista onneksi vain toinen elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se ei ole täydellistä se onnistuminen mutta moni kyllä yrittää toimia oikein. Ehkä äitisi olisi loistava mummon, mistä sen tiedät.

pilaamaan lapsuuteni. Äitini ei ansaitse olla mummo lapsilleni, oli itse niin surkea äiti. Muihin sukulaisiini pidän kyllä yhteyttä, mutten vanhempiini, joista onneksi vain toinen elossa.

Vierailija
4/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se ei ole täydellistä se onnistuminen mutta moni kyllä yrittää toimia oikein. Ehkä äitisi olisi loistava mummon, mistä sen tiedät.

kyllä pidän yhteyttä vanhempiini, mutta pidän heitä myös surkeina vanhempina. On se nyt kumma, jos esim. äiti yrittää parhaansa, ja silti antaa lasten nukkua rappusilla siksi, että känninen isä huutaa äidille sisällä. Tai että mun pitää 10- vuotiaana puhua känninen isä ulos lukitusta vessasta, ettei se tee itsaria (no tuskin olisi tehnyt). Ja ettei se 30 vuoden aikana osannut sen paremmin hoitaa hommia.

Vierailija
5/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on käsittelemättömiä asioita, lapsuudestani, pitäis varmaan hoitaa se asia jotenkin?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi