Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin ov

Vierailija
07.11.2010 |

13v Tyttäremme 16v poikaystävä on meillä ensimmäistä kertaa yötä ja kun kurkistin äsken tytön huoneeseen niin sieläpä olivat molemmat vielä ilmeisesti sikeässä unessa (kävivät nukkumaan joskus 03- en tiedä) ja pojan kädet irstaasti pikkutyttöni paljailla tisseillä, vaikka pojan piti nimen omaan pysyä lattialla patjalla!, ties mitä ovat tehneet, Järkyttävää. Ajatuksia tästä tilanteesta!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset teinit on samassa huoneessa yötä ja sinä kuvittelet pojun pysyvän lattiapetissä? Taidat olla liian sinisilmäinen.Älä mahdollista tuollaisia yökyläilyjä ollenkaan jos haluat tytön pysyvän raiteilla

Vierailija
2/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos annat 13v tyttäresi poikaystävän jäädä yöksi. Olet sitten vissiin valmis myös mahdolliseen raskauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos annat 13v tyttäresi poikaystävän jäädä yöksi. Olet sitten vissiin valmis myös mahdolliseen raskauteen!

etteivät nuoret keksi muuta paikkaa harrastaa seksiä kuin jommankumman kotona yökyläillessä? Tuo nyt vasta sinisilmäisyyttä on. Nopeastiko sitä vaikka matkalla koulusta kotiin jonnekin poikkeaa....

Vierailija
4/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttösi on muka neitsyt?? se on kuule nussinut jo pitkän aikaa.....

Vierailija
5/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa innostua.

Vierailija
6/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että hyväksyy yökyläilyt tai kotibileissä roikkumisen,on asian mahdollistamista.Täysin ei voi teinejä kontrolloida,mutta tuossa asiassa sentään voi.Jos tosiaan menevät pusikkoon keskellä päivää kuksimaan niin minkäs sille sitten voi,epäilen tosin että niin kävisi.

Vierailija
7/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sinä teet sallimalla jäädä yöksi ja tarjoamalla seksiin vielä paikan!

etteivät nuoret keksi muuta paikkaa harrastaa seksiä kuin jommankumman kotona yökyläillessä? Tuo nyt vasta sinisilmäisyyttä on. Nopeastiko sitä vaikka matkalla koulusta kotiin jonnekin poikkeaa....

Vierailija
8/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä teinejä estää paneskelemasta päiväsaikaan? Ei kai molempien kokona päivystä joku aikuinen koko ajan? Tai koulun vessassa? Kaverin luona? Jonkun mökillä?

Vierailija
9/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jokun tytär kyseessä . Kuka kehtaa ruveta jostain nussimisista puhunmaan!! Täällä on kyllä välillä niin älyttömän epäkohteliasta porukkaa että en meinaa uskoa.

Ap:lle: Itse ainakin olin ekan poikaystäväni luona yötä kymmenia kertoja, samoin kun hän oli meillä yötä, ennekuin teimme mitään. Itse olen tietty 80- luvulla syntynyt, mutta tuskimpa ajat nyt ovat niin paljoa muuttuneet, ettei samanalainen voisi olla teidänkin tyttären kohdalla kyseessä.

Vierailija
10/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan hyväksyttävä että lapset kasvaa. Nykyään 13v. tyttö ei enää ole lapsi. Se on hyvä että saavat tavata toisiaan teillä, silloin pystyt vähän pitämään tilannetta silmällä. Ehkä kannattaisi varmistaa että ehkäisyasiat on tiedossa. Ja muistathan koputtaa ja odottaa vastausta ennen kuin rynnit tytön huoneeseen. Kunnioita myös hänen yksityisyyttään tässä asiassa. Kyllä se siitä, äitien on vaan välillä niin vaikeaa kun pienet kasvaa..

Vierailija
11/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutes 13 vuotias on nykyäänki lapsi!! johan lakikin kieltää käyttämästä alle 16 vuotiaita hyväksi!!

Vierailija
12/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelemaan tuolla tasolla, että ollaan jo yötä yhdessä, mutta se on vain mun mielipide.

On ihan normaalia, etteivät ne tottele sua, että eri pedeissään nukkuisivat, jos kerran samassa huoneessa saavat olla :)

Vierailija
13/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelemaan tuolla tasolla, että ollaan jo yötä yhdessä, mutta se on vain mun mielipide.

On ihan normaalia, etteivät ne tottele sua, että eri pedeissään nukkuisivat, jos kerran samassa huoneessa saavat olla :)

Vierailija
14/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan 13-vuotiaan seurustella 16-vuotiaan kanssa? Ja vielä yökyläilyjä?

Vierailija
15/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta olet isoaiti.

Vierailija
16/23 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 16 vuotiaaseen ei saa sekaantua se on rikos,joten mieti vähä nii ku...

Vierailija
17/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää todella.

Jos olis totta

Vierailija
18/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suoraan kyliltä" ilmoittamalla siitä esim. yöllä eikä tuoda yökylään poikia. Olen ehkä tiukkapipo, mutta jotkin rajat on hyvä olla nuorellakin.

Vierailija
19/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun olin 18 ja poikaystävä myös, petting oli ainoa mitä tehtiin.

Vierailija
20/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian nuoria seksielämän aloittamiseen. Ehtii sitä myöhemminkin. En mitenkään erityisesti tukisi 13-vuotiaan seksin aloittamista yökyläilyllä. Jos kädet oli ihan avoimesti rintojen päällä, niin tuskin kovin häveliäs suhde enää on. ja minä olen -79 syntynyt ja 18-vuotiaana neitsyyteni menettänyt. Mukavasti sitä ehti kokeilla kaikenlaista ennen sitoutumista 21-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän