Taas näädät ovat kateellisia Tuksulle
Nimi: Johanna Tukiainen
03.11.10 9:32 pm
Voi voi....kun näitä rikosilmoituksia joutuu tekemään kokoajan! On tämä katajainen kansa ilmiselvän kateellinen, siitä kateudesta ei vaan pääse mihinkään!
Tämä oli jo kolmas kerta kun Facebook sivuni poistettiin, vain parin päivän jälkeen ja minulla ei ollut muita kuvia kuin profiilikuvani siellä.
Näädät riehuvat siellä ja kaikenmaailman "kalanpäät" niin paljon kuin haluavat, mutta minun omalla kuvallani varustettu normaali FB profiili poistetaan jatkuvasti kun nähtävästi vihaajani tekevät siellä temppuja.
Poliisilla on tällä hetkellä tutkinnassa Hymyn keskustustelupalstat sekä FB viharyhmäni. Ihmisten pitäisi kuitenkin ymmärtää, etten lähde Facebookista pois samantien, vaikka minulle vittuiltaisiin miten paljon vaan!
Kirjoitin juuri uuden blogin Seiskalle, jossa on uusia kuvia ihanasta koirastani Nassusta, se varmaan julkaistaan huomisen päivän aikana.
Pikkukoirani on ihan mieletön sydäntenmurskaaja!!!!!
Tiibetin spanielin ja Kiinan palatsikoiran risteytys joka seuraa mua jokapaikkaan ja nukkuu kanssani! Se on ihana!
Johanna Tukiainen
Kommentit (5)
jostain erotiikkamessuilta. Eipä se niin pahannäköinen olekaan. Se livevideo, joka paljasti raskauden oli kyllä melkoinen, mutta tuoreet kuvat ovat yllättävän hyviä....
sä näet ne tuksun kuvat FB:ssa? Ootko sen kaveri?
siellä on sen OMAKUVA:DDDD ei facebookissakaan nyt saa ihan mitä vaan julkaista.
hahahaaaaaaaah.....