Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isosisarus mukaan ultraan? Onko joku ottanut tai ottaisitko jos

Vierailija
20.10.2010 |

olisi mahdollista? Täällä 6-v isosisko kovasti haluaisi mukaan ja meistä vanhemmistakin se olisi ihan mukavaa, ottaa sisarus näkemään uusi tulokas.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tarkistamassa yksityisellä 4d-ultrassa, että tulija on varmasti poika eikä "pilallinen".

Vierailija
2/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treella ainakin 2003 lasten mukaan ottaminen oli ehdottoman kiellettyä, siis kaupungin tarjoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallisella puolella mukaan

Vierailija
4/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätettävä odotushuoneeseen

Vierailija
5/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ultrassa ilmenee jotain ongelmia? Ja vanhemmat haluavat keskustella lääkärin kanssa, ehkä jopa abortista? Itse en haluaisi, että 7-vuotias joutuu noita kuuntelemaan.

Jos kaikki on ok, silloinhan tuo on ihan mukava tapa konkretisoida tilannetta lapselle. Tosin jos ultra on alakautta, lapsella voi olla koulussa (?) hauskoja tarinoita kerrottavana.

Vierailija
6/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kielletty ottamasta sisaruksia mukaan, tämä siis Kuopiossa.

Vierailija
7/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään uuden tulokkaan kurkistushetki.

Siksi ei lapsia mukaan.

Vierailija
8/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tuleva isosisko oli vain 3,5 v, joten ei ainakaan osannut edes haluta.

Vierailija
9/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaakyllä nikotellut yhtään! Tämä oli vuonna -92 ja Oulussa. Tosin itse en olisi lapsia ultraan ottanut, mutta oli pakko, sillä tuo aika oli sovittu aamuksi klo 8.00 ja klo 8.30 soitti "lastenhoitaja", että hän on sairaana eli en voinutkaan viedä lapsia sovitusti hänelle hoitoon:( Niinpäs sitten otin lapset mukaan ja toinen pötkötteli toisessa kainalossani aj toinen toisessa kainalossani ultratessa. Lapset tuskin itse tajusivat asiasta juurikaan mitään, sillä esikoinen oli vasta 2,5 -vuotias ja kuopus pikkasen vajaan vuoden...

Vierailija
10/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaakyllä nikotellut yhtään! Tämä oli vuonna -92 ja Oulussa. Tosin itse en olisi lapsia ultraan ottanut, mutta oli pakko, sillä tuo aika oli sovittu aamuksi klo 8.00 ja klo 8.30 soitti "lastenhoitaja", että hän on sairaana eli en voinutkaan viedä lapsia sovitusti hänelle hoitoon:( Niinpäs sitten otin lapset mukaan ja toinen pötkötteli toisessa kainalossani aj toinen toisessa kainalossani ultratessa. Lapset tuskin itse tajusivat asiasta juurikaan mitään, sillä esikoinen oli vasta 2,5 -vuotias ja kuopus pikkasen vajaan vuoden...

Vierailija
11/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka 4D uä:ssa ja näytät kotona DVD:ltä. Niin kuin joku kirjoittikin, niin siellähän voikin olla jtn vialla ja se ei ole hyvä paikka lapsen sillon olla.

Ja tietysti tutkivalle lääkärille/kätilölle pitää antaa työrauha.

Vierailija
12/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sellainen tilanne, että itselläni on nyt raskaus alussa ja np-ultra lähestyy. Esikoinen alle 9kk ikäinen. Ainoa hoitomahdollisuus olisi anoppi, mutta en halua hänelle jättää, ettei tarvitse syytä kertoa vielä. Enkä halua alkaa valheita kehittelemään. Lapsen isä haluaa ultraan mukaan.

Voiko vauvan siis ottaa mukaan, jos isä tulee myös?

Täällä np-ultrat kunta ostaa yksityiseltä lääkäriasemalta.

Vierailija
13/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei lapsia tosiaan saa mukaan ottaa juuri siksi, että jos jotain onkin pielessä niin olisi aika ikävä tilanne.

Vierailija
14/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä vauva on eri asia kun eihän se tajua jos on jotain häikkää. Kysy ihmeessä sairaalasta. Jos todella on pakko ottaa mukaan.

Vierailija
15/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi olisi vaikka kohtuun kuollut tai joku vamma siinä todettaisiin niin olisin ihan sekasin.

Tämän takia olen ottanut miehen aina mukaan niin ajaa sitten mut kotiin jos niin kävisi.

Kaikki 3 raskautta esikoisen jälkeen näin tehty ja tulevaisuudessa sama juttu.

Minulle ultrat ei ole niinkään että mennään moikkaamaan masuvauvaa vaan todetaan hänen vointi.

Vierailija
16/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän eri asia kuin isommat lapset. Eihän se vielä "mitään tajua" : )

Isompien lasten paikka ultra ei todellakaan ole

Vierailija
17/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ihan perusteltu kielto.

Vierailija
18/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisessä ulrassa oli meillä mukana 2 lasta. Asutaan hussin alueella, joten kunnalliseen ei lapset pääse :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän