Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat,

Vierailija
07.11.2010 |

sorrutteko usein herkuttelemaan tai syömään liikaa? Miltä tuntuu, viduttaako, vai onko vaan, että ok, jatketaan taas huomenna painon pudotusta?

t. laihduttajana 4 vkoa ilman repsahdusta, vielä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä edes yrittänyt olla ehdoton. Tietenkin herkuttelu hidastaa laihdutustahtia, mutta ei mulla ollut mikään kiire, kun paino oli lähtötilanteessakin vain normaalipainon ylärajalla.

Eli mä pidin suosiolla lauantaisin herkuttelupäivän. Mutta laihduttaessa vatsa oli niin pieni ja ruokatottumukset muutenkin hyvin terveelliset. Joten en pystynyt edes luvan kanssa syömään niitä herkkuja kovin paljon, kolmanneksen sipsipussista ja puolikkaan karkkipussin ehkä. Oikeastaan tuo määrä kuulostaa minusta nyt paljolta, mutta se nyt kuitenkin oli paljon vähemmän kuin mitä ennen herkuttelin. Ja tosiaan noista herkkumääristä huolimatta laihduin 0,5 kiloa viikossa, enkä sen nopeampaa tahtia tavoitellutkaan.

Vierailija
2/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeen olen nyt ollu 4kk laihiksella,syönyt pienempiä annoksia ja jättänyt herkut pois ja alkanut käydä salilla.7kiloa lähtenyt ja tarkotus oli että n.kerran kuussa herkkupäivä tai jos on synttäreitä ym ni voin syödä siellä. muuten ihan jees mut herkkupäivä on joka vkonloppu ollut nyt muutaman viikon ja paino jyllää samassa,viel ois 4kiloo pudotettava.kunhan saan itteeni niskasta kiinni ni alan seuraa tarkemmin taas syömisiäni et sais ne viel pois.mut kun repsahdan ni siit on seuraavana aamuna ihan helppo alottaa taas pienil määrillä ja ku eka päivä on menny "laihiskuurilla" ni sit on helppo jatkaa....kunnes tulee se kirottu vkonloppu:D:D

(tässä suklaata syödessä:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ärsyttää mua suunnattomasti kun on niin heikko selkäranka :((

Ostin reilu kk sitten salille+ryhmäliikuntaan vuoden jäsenyyden, siihen olen tyytyväinen että siitä lähtien olen käynyt 3-4krt/vko jumpassa.

MUTTA sitten siinä on se, että ajattelen "no kävinhän mä jumpassa, voin syödä suklaata tai pizzaa ym"..et se on sit plus miinus nolla :((

Synnytyksestä on 5kk aikaa ja raskauskiloja olisi enää 4, nekin olis lähteny jo aikaa sitten jos oisin ollut tiukempi..sen jälkeen ylipainoa vielä 25kg..:(

Huomisesta lähtien kyllä meinaan syödä salaatteja ja keittoja koko viikon ja en koske karkkeihin ollenkaan!

Vierailija
4/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niinkään makean perään, mutta esim. eilen sorruin ostamaan juustoa ja vaaleita karjalanpiirakoita ja söin niitä sitten 5 kpl eilen yhteensä :(

Mutta mulla siis noin 15kg pitäs pudottaa ja tällä hetkellä olen -4kg vasta saanut. Noh, hitaasti hyvä tulee, tänään teen kalakeittoa ja syön sitten sitä.

Vierailija
5/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut kesän aikana 22kg ja nyt lähinnä yritän pitää painoni tässä saavutetussa 68kg.

Olen edelleen tarkka syömisistäni ja jos repsahdan niin minulla on hirveä olo.

Kyläpaikassa kohteliaisuudesta otettu mokkapala tuntuu oksettavan syömisen jälkeen, karkkia en voi kuvitellakaan syöväni ja kiireessä huoltsikalla vedetty pitsa saan minussa aikaan monen päivän morkkiksen... Ei ehkä kovin tervettä tämäkään... :(

Vierailija
6/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä laihduttaminen tuntuu todella helpolta, en ole repsahtanut eikä edes ole tehnyt mieli? Outoa, eikös? Muutamat kekkeritkin on tullut käytyä, enkä ole sortunut, ihmettelen ja iloitsen, taitaa olla motivaationi kohdillaan.

8kg olen nyt tiputtanut ja vielä n 10kg olis tavoitteena ensi kesään mennessä, tätä vauhtia varmaan jo aiemmin :)

Tsemppiä muillekin!