Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka ja kuukautiset!?

Vierailija
07.11.2010 |

Minulla on ollut kuparikierukka noin 3kk. aluksi kuukautiset olivat hieman runsaammat ja kivuliaammat kuin normaalisti, nyt kuukautiset ovat noin kolme viikkoa myöhässä ja pelkäänkin että olen raskaana! onko muilla jäänyt kuukautiset pois kuparikierrukan aikana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päinvastoin vuoto oli niin runsasta, että keikuin lopulta tajunnan rajamailla ja kipujen takia lähetettiin keskussairaalaan ultraan. Epäiltiin vatsa-aortan aneurysmaksi! Kierukka oli valahtanut vuodon mukana kohdunkaulakanavaan. Kierukka poistettiin ja otin tilalle hormonikierukan, joka on maailman paras keksintö.

Mutta sinun ongelmasi selviää raskaustestillä. Hae apteekista. Muutama euro ja muutama minuutti.

Vierailija
2/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin huhtikuussa. Kesän olen vuotanut usein ja pitkään. Viime kuussa vuoto 2 viikkoa myöhässä, en ollut raskaana. Tämän kuun vuodosta ei vielä tietoa, vaikka alkaisi olla aika. Kirottu kapine tämäkin! (Hormonikierukka myös kokeiltu, ei sopinut.) Sterilisaatiota odotellessa...

Mutta kannattaa kyllä hakea testi apteekista, eihän sitä muuten tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin huhtikuussa. Kesän olen vuotanut usein ja pitkään. Viime kuussa vuoto 2 viikkoa myöhässä, en ollut raskaana. Tämän kuun vuodosta ei vielä tietoa, vaikka alkaisi olla aika. Kirottu kapine tämäkin! (Hormonikierukka myös kokeiltu, ei sopinut.) Sterilisaatiota odotellessa...

Mutta kannattaa kyllä hakea testi apteekista, eihän sitä muuten tiedä!

Vierailija
4/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi että testi oli positiivinen, kierukka kadonnut jonnekkin!

Vierailija
5/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanteessa ole muuta vaihtoehtoa kun keskeytys! lapsia on jo useampi...

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi