Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mammoilla tylsä lauantai-ilta?

Vierailija
06.11.2010 |

T: se jolla oli eilenkin tylsää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin en enää pääse. Terveys kateissa.

T. eläkeläinen

Vierailija
2/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin saadessani olla pitkän työputken jälkeen kotona.Nuorimmainen leikkii huoneessaan, isompi on kavereillaan, mies töissä.Töitä olis vaikka muille jakaa, vaan enpä viitsi stressata. Teen vaikka huomena tai maanantaina, jolloin on vielä vapaata töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohta mies tulee töistä. ja kyllä nyt ryömivä vauva vähän viihdyttä omilla ääntelyllä

Vierailija
4/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kehittää olemisestani mukavaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka valittavat tylsyyttä. Mitä teiltä puuttuu, mielikuvitustako. Oletteko niitä ihmisiä, joita toisten pitää koko ajan viihdyttää ja keksiä tekemistä.

Vierailija
5/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kehittää olemisestani mukavaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka valittavat tylsyyttä. Mitä teiltä puuttuu, mielikuvitustako. Oletteko niitä ihmisiä, joita toisten pitää koko ajan viihdyttää ja keksiä tekemistä.

Minulla ei ole tylsää koskaan. Enkä edes suuremmin häärää tai harrasta mitään. Mietiskelen, luen lehtiä, käyn netissä, katson televisiota, juttelen lapsen kanssa, hiljennyn saunassa. Nämä siis asioita joita teen, jos en erityisesti ole jossain aktiviteetissa. Ja vallan hyvin viihdyn. Mitä te tylsyydestä kärsivät oikein kaipaatte? Mitä se tylsä elämä on, mitä siitä siis puuttuu? Kertokaa. Minua kiinnostaa.

Vierailija
6/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies reissussa, eikä pihalla ketään kavereita lapselle tänä viikonloppuna. Onneksi sentään löysin päivällä lastenkonsertin jonne lapsen viedä, kun meinas pää hajota ton omatoimisen ja aktiivisen lapsosen kanssa.;) Mä olen jo tehnyt kaikki kotihommat mitä keksin, ja nyt huijasin lapsen omiin touhuihin rakentamalla hänen kanssaan majan ja ripustamalla sinne jouluvaloja. Siellä hän nyt istuskelee haltioituneena ja ihmettelee tuikkivia valoja (kaksivuotias). Itselläni on silti tylsää ja roikun vaan netissä. Mitähän tässä keksis..

Vierailija
7/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tekemistä... Kaikki siivoukset tehty, pyykit pesty ja edelliset silitetty. Sohvan päälliset pesty ja silitetty...

Ulkoilut ulkoiltu. Kait tässä täytyy ruokaa mennä lämmittämään, onpa joitan tekemistä...

Vierailija
8/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus teininä koin viimeksi tylsistymistä. Nykyään tajuaa paremmin elämän rajallisuuden eikä tuhlaa sitä moiseen tunteeseen. Aika kuluu muutenkin liian nopeaan. Aina ei tarvitse tapahtua paljon.

Vierailija
9/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yö kylässä. Saa vain olla ja rentoutua miehen kanssa kaksin luksus aikaa.

Kynttilöitä, saunaa, siideriä ja oma rakas ;)

Vierailija
10/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tylsää, mulla on X määrä lukemattomia kirjoja ja lehtiä. Tekemättömiä käsitöitä. Silittääkin voisin, siivottavaakin löytyy, raivattavia kaappeja, tai uudelleen järjestettäviä hyllyjä.

Jos ei muuta niin voisin kattoa vaikka katsomattomia DVD:tä.

Eli mulla ei kyllä ole tylsää vähään aikaan.

Vierailija
11/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko iltapäivän pääsykokeisiin,enkä mä päässyt puusta pitkälle.Nyt syön ja sitten jos vaikka leffan katsoisi

Vierailija
12/12 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän