Jos osoitan heikkouden merkkejä suhteessamme, niin mies ottaa heti itseensä
ja ryhtyy marttyyriksi. Eli aina pitäisi olla valmis seksiin, aina hyväntuulinen, aina jaksaa hoitaa perheen asioita (ja siis minä hoidan perheemme KAIKKI juoksevat asiat, kuten laskujenmaksut, veroilmoitukset, lasten koulut jne). Nytkin on ollut töissä stressaavaa ja se heijastuu väkisinkin kotiin, sillä olenhan tunteva ihminen ja en osaa kovin hyvin koplata työasioita pelkästään työpaikalle jääviksi. No, mies nyt sitten suuttui, kun en jaksanutkaan sen lähetntelyjään. Ja tää on oikeesti pientä, sillä kerran sairastuin vakavasti ja olisin tarvinnut apua pari kuukautta, mutta mies oli vain veemäinen koko sen ajan ja lapset mua auttoivat. Ja petti vielä sinä aikana ja selitti myöhemmin, kuinka vaikeaa HÄNELLÄ oli ollut.
Kommentit (2)
tiivisti hyvin asian eli on hyvä mies niin kauan kun minä olen voimissani. Ehkä sen takai ja koska olen äärimmäisen perhekeskeinen ihminen, jolle lasten hyvinvointi menee lähes kaiken muun edelle ja hyvä isä lapsilleen on
Miehesi haluaa olla lapsi, josta pidetään huolta.
Olen itse törmännyt vähän samanlaiseen ilmiöön. Suomalainen mies on niin tottunut siihen, että nainen on vahva, ettei salli yhtään heikkouksia vaimolleen. Oma mieheni on hyvä mies, osallistuu kaikkeen kotona, tekee työnsä jne. Mutta silloin, kun minä olen muutaman kerran ollut todella kovilla, mies on mennyt paniikkiin ja itse olen itseni saanut kerätä kasaan. :( Eli kaikki on hyvin niin kauan kuin minä olen voimakas.