Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäysit 3000 euron perinnön

Vierailija
06.11.2010 |

Sain kaukasemmalta sukulaiselta perinnöksi 3000 euroa. Mietin miten käyttäisin sen, sillä en haluaisi käyttää perintöä elämiseen. Olen myös miettinyt mitä perinnön jättäjä olisi halunnut että sillä tekisin? Säästäisinkö vai käyttäisinkö sen itseeni? Mietin että lähtisinkö matkalle, sisustaisinko, ostaisinko sillä jonkun korun?

Mitä sinä tekisit jos rahan laitto arkeen ei ole vaihtoehto?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tuolla summalla neljää osaketta. Sitten kun keväisin tulee osingot, niin ostaisin niillä rahoilla aina jonkun kivan muiston itselleni tästä kaukaisimmasta sukulaisesta. Luultavasti joka vuosi saisin ostettua vaikka 100 euron korun tai yhden hotelliyön jossain lähikaupungissa tms. Joka viides vuosi voisin lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyyteen osingot.

Vierailija
22/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta olisi järjetöntä käyttää tonni johonkin koruun. 100-200 euroa olisi vielä ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, vastaanpa itse

Suunnittele käyttö vasta sen jälkeen. Itse säästäisin ko. summan mieluummin kuin laittaisin menemään "turhakkeisiin"...

Itse on saamassa perintöä muutaman kymmenentuhannen verran, osa menee asuntolainaan, loput säästöön.

menee vasta 20 000 jälkeen veroa. Lahjavero menee 2999 euron jälkeen.