Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako Burana kuntosalilla hankittuun lihaskipuun

Vierailija
05.11.2010 |

Pahasti pelkään että huominen on yhtä tuskaa ellen makaa koko päivää sängyssä rentona

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken punttisalitreeni mahtuu tuohon luonnehdintaan...

Vierailija
2/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa naamariin niin pysyn toimintakuntoisena huomisen. Sitten varmaan alkaakin helpottamaan. ja maanantaina uudelleen salille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ollut niin kipeä, etten ole rappuja alas päässyt tai käsivarsiani pystynyt ojentamaan, mutta ai että se tuntuu hyvältä :)

Ainoa kipu, josta ihan oikeasti nautin!

Vierailija
4/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ollut niin kipeä, etten ole rappuja alas päässyt tai käsivarsiani pystynyt ojentamaan, mutta ai että se tuntuu hyvältä :) Ainoa kipu, josta ihan oikeasti nautin!

Lievä kipu ok mutta tää ei ole.

Vierailija
5/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla treenisärky on suoraan verrannollista siihen, kuinka kauan jaksan kuluttaa juoksumattoa kun puntit on nosteltu ja jaksanko lähteä palauttavalle seuraavana päivänä. Äärimmäisen epämiellyttävää aluksi ja kovaa, tai edes normaalia juoksuvauhtia, on turha haaveilla pääsevänsä, mutta palauttaa paremmin ja terveellisemmin kuin burana (joka toimii kyllä myös).

Jos päädyt buranaan, seuraavan salipäivän ja edellisillan pitää olla lääkkeettömiä. Oman kehon tila pitää ehdottomasti tietää, ennen kuin lähtee uuteen rääkkiin.