Kuinka pitkään olet ollut ilman seksiä?
Sen jälkeen kun aloitit seksielämän. Entä miehesi? Minusta vain tuntuu, että naiset pystyvät olemaan ilman paljon pitempään. Itsellä ehkä joku liki vuosi on ollut taukoa.
Kommentit (14)
Olen seksiä haluava ihminen, mutta oikea partneri puuttuu enkä halua seksiä kenen kanssa tahansa vain seksin vuoksi. Voin tyydyttää itse itseni ja saan orgasmeja ilman miestäkin. That is life.
taitaa olla lähelle puoli vuotta, mut siihen tulee muutos pian! :D
keskustelupalstalla miehet puhuivat aiheesta, ja monille oli jo joku viikko ihan mahdoton ajatus. En ole kuullut naisesta, joka olisi tuota mieltä.
ja toivottavasti mieskin on ollut yhtä pitkään.
oman miehen kanssa ollut seksiä viimeksi reilu 3 vuotta sitten. Ehkä ensi kesäksi hankin kesäkollin;-)
olen varsin halukas ja suorastan himoitsen seksiä varsinin tiettynä kierron aikana. Mutta kun en ole, niin jotenkin koko seksuaalisuus sulkeutuu pois elämästä, enkä edes ajattele asiaa eikä seksittömyys mitenkään häiritse minua. Eli jos on tarjolla, niin kyllä kelpaa, mutta jos ei, niin asia unohtuu. Olin sinkkuna ehkä puolisen vuotta ilman ja oli muutamia yhden yön juttuja sinkkuaikana, mutta ei niinkään seksin halusta, vaan lähinnä vain sen takia, että ajautui humalassa ja vaihtelun halussaan jonkun sänkyyn.
Ilman seksiä aina pari viikkoa kerrallaan, kun nykyään tekee mieli vain pari kertaa kuukaudessa, mikä risoo itseäni suunnattomasti. Nämäkin seksikerrat itseni kanssa! Kumppanin kanssa seksistä taitaa olla jo kuutisen vuotta.
Joo, kaikkialla hoetaan, että naisen seksielämä on kukkeimmillaan nelikymppisenä ja synnytysten jälkeen se taivas vasta aukeaakin. Ja vitut! Haikailen kyllä "nuoruus"vuosien perään, jolloin mieli teki jatkuvasti. Jotenkin kaikki tyssäsi lasten saantiin. Ei haluta enää, ei.
Ei haittaa edes kumppanin puute, sillä haluasin vaan haluta kuten ennenkin. Se oli kivaa!
muutama hassu pikapano oli miehen kanssa koko suhteen aikana.Sain onneksi ihanan lapsen kuitenkin.Nyt ollut puoli vuotta kokonaan ilman seksiä.Eikä haittaa.Onhan omat kivat olemassa.
noin pari kuukautta esikoisen syntymän jälkeen.
noin pari kuukautta esikoisen syntymän jälkeen.
eli sen jälkeen kun avioliitto päättyi eroon miehen salasuhteen vuoksi. t. yksinhuoltaja-"horo"
yksinhuoltaja kanssa.
Ei ole tullut sellaista miestä vastaan, että haluttaisi. Ihan kenen kanssa vaan en halua, koska ilman tunnetta en vaan osaa.
Välillä kyllä toivoo, että ois joku.
Ja olen erittäin seksuaalinen nainen.
Ei vain sytyttänyt kukaan niin paljon.
Luulenpa, että ap on oikeassa. Miehille tuollainen selibaatti harvoin onnistuu.