Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempien käytöksen vaikutus pieneen lapseen

05.11.2010 |

Tänne päätin nyt purkaa sen mitä mielessäni on.

Elikkä kummityttöni vanhemmat: äiti 20v, isä 24v.

Kummityttöni: 1v 1kk.

Molemmat kummityttöni vanhemmista ovat ystäviäni, ovat olleet yhdessä pari vuotta ja siitä kihloissa kohta vuoden. Nyt tytön äidillä on lähtenyt meno vaihde päälle ja hän juoksee baareissa ja suunnittelee reissuja milloin minnekin. viikonlopun road tripistä ensikesän parin viikon matkoihin, huom kavereiden kesken. Nyt heidän suhteensa on jatkuvaa on off, on off, naisen puolesta. Ja hän ei tunnu ottavan vastuuta heidän pienestä tytöstään. Sanoo ettei "se vielä käsitän mitään tai huomaa edes jos oon poissa kun on niin pieni" " eikä se kanna mulle kaunaa jos olin 2 viikkoa reissussa tai pari iltaa muualla kavereiden kanssa iltaa viettämässä, kun ei se tajua kun on niin pieni" käy niin sääliksi tätä pientä tyttöä.Mielestäni tuo käytös on väärin ja käsittäähän vauvaikäinenkin jo mitä ympärillä tapahtuu. Mielipiteitä siihen, miten saisin tämän nuoren äidin ja ystäväni huomaamaan että hänen käytöksensä vaikuttaa. Lapsen äidin mennessä tuuuliviirin lailla, lapsen isä aina vahtii yleensä tyttöä kiltisti.. ja kärsii itse siinä sivussa. Onko tämä oikein?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vastaavassa (tosin vielä pahemmassa) tilanteessa puhua ystävälle. Nätisti, en syyllistänyt, hän katkaisi välit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla