Olen 39 v ja minulla on vauvakuume :/
Puhukaa minulle järkeä, ettei enää tässä iässä lapsia tehdä. Kaksi lasta jo on ja nuorempi on 4v.
Kommentit (10)
tosin nuorin lapsista on jo 9v...nyt on sitten lapsettomuushoidot aluillaan. Muutkin lapset on siis "tehtyjä" eli asiaa on joka kerta harkittu pitkään...saa nähdä vieläkö onnistuu : /
yrittämään ja äkkiä!!!
Äitini oli 40v. kun synnytti mut, eikä mitään ongelmia ole ollut!
Kuopus kuitenkin jo 6v eli ikäeroa tulisi reippaasti mutta silti...jotenkin haluaisi kokea sen vielä kerran
Hop hop! Mulla on ikää jo 42 v, ja kolmas lapsi olisi ihana. Enää en uskalla, mutta sulla on juuri viimeiset hetket ennen kuin riskit alkavat olla suuria ja hedelmöittyminenkin vaikeaa.
Itsellä ikää vasta 35 ja vauvakuume nostaa pahasti päätä. Nuorimmainen on jo 8v ja nyt on tilanne se, että vauva haaveet täytyisi siirtää parilla vuodella eteenpäin.
Eihän tässä ole mitään järkeä olisin silloin 37v ja kuopus 10v. En uskalla edes miehelle puhua tästä kun toisaalta pelottaa pirusti entäs jos se innostuu asiasta.
Silti ajatus siitä, että en saa enään vauvaa syliin on niin musertava. Tuntuu kuin masentuisin ajatuksesta etten saa enään kokea sitä.
Vaikeita asioita : D
meillä pikkuveljen kanssa 10vuotta ikäeroa :)
Naapurin emäntä oli pitkälle yli nelikymppinen saadessaan nuorimpansa. Yhden tutun sukulainen taas oli 55-vuotias, kun sai kuopuksensa... Kyllä, luitte oikein!
itse olin 38, kun viides lapsemme syntyi ja hyvin on jaksanut. Lapsesta osaa nauttia näin "vähän kypsempänä" eri tavalla kuin parikymppisenä.
Onnes yritykselle!
En puhu järkeä, päinvastoin. Meille tuli kuopus kun vaimoni oli tuossa iässä ja parille muullekin tuntemallemme parille on syntynyt vauva kun nainen on ollut nelikymppinen.
Aivan hyvin voit vielä tehdä lapsen jos kerran haluat.