Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäöstä huoltapitäminen on huijaamista?

Vierailija
05.11.2010 |

Joskus joku kirjoitti, ettei halua pitää huolta ulkonäöstään (meikata, käydä kampaajalla yms), koska koee sen huijaamiseksi, ts. mies näkee kuitenkin miltä vaimo näyttää ilman vaatteita, eikä se ole niin kaunista.

Jäin miettimään, että kuinkahan moni teistä ajattelee noin? Itse näen asian niin, että kyseessä on vaan huono itsetunto. Jos kokee ettei ole täydellinen, ei viitsi laittaa itseään ollenkaan. Ja sitten näiden naisten miehillä ei ole mitään silmäniloa, kun toinen ei enää edes viitsi yrittää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. urheilu ole huijaamista, siinähän saa aidosti paremman kropan, mutta topatut liivit, korkokengät, hiustenpidennykset ja meikkaaminen on huijausta. Kyllähän miehet ovat todenneet tuosta BB- Kseniastakin, että kylläpäs voi meikillä muuttaa paljon ulkonäköään, kun ilman meikkiä nainen näyttää ihan Manaajan hirviöltä. Kukaan ei silti estä ketään tuunaamasta itseään.

Vierailija
2/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti tiedä, kumpaa koen olevani oikeasti: sitä mitä olen laittautumatta vai laittautumisen jälkeen.

Laittautuneena olen kaunis, mutta muuten en kovin häävi. Saan kuitenkin usein kuulla kehuja ulkonäöstäni, mutta koska tiedän totuuden, en oikein osaa ottaa niitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen, niin ei tarvitse tälläytyä. Rumat joutuu parantelemaan keinotekoisesti ohutta väritöntä tukkaansa, kukkivaa läikikästä ihoaan ja selluliittiperäänsä ja raskausarpia. Mutta kaikki ne on silti olemassa valitettavasti.

Vierailija
4/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. topatut rintaliivit. En käytä niitä, koska silloin

a. viestittäisin itselleni, että pienet rinnat ovat huono asia, mitä ne eivät ole,

b. ne jotka tuntevat minut, huomaisivat että yritän huijata ja päättelisivät etten ole tyytyväinen rintojeni kokoon :D

Vierailija
5/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kodin siivoaminen ennen vieraiden tuloa on huijaamista, koska todellisuudessa siellä ei koskaan näytä siltä.

Samoin siistit vaatteet töihin on huijausta, kun oikeasti olen resupelle.

Kohtelias keskustelu naapureiden kanssa on sekin huijausta, koska oikeasti en heistä juuri piittaa.

Kaikki toisten huomioonottaminen on huijausta koska me ihmiset nyt vaan ollaan mitä ollaan - turha kai sitä kaunistella!

Vierailija
6/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ulkonäkö vastaa persoonaa paremmin, olkoon esimerkkinä vaikka gootit. Jos vaatteet sa avalita sillä perusteella mikä tuntuu omalta, niin miksei esim. hiusten väriä ja mallia?

Vierailija
7/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana hän harrasti yhden yön juttuja - ja sanoi, että oli aamulla kamala herätä ihan eri naisen vierestä, kuin minkä oli baarista mukaan ottanut.

Nykyisellään on jo naimisissa oleva mies, joten nuo on niitä menneitä juttuja. Mutta ollaan monesti aikanaan naurettu hänen naisjutuilleen :D

Vierailija
8/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana hän harrasti yhden yön juttuja - ja sanoi, että oli aamulla kamala herätä ihan eri naisen vierestä, kuin minkä oli baarista mukaan ottanut. Nykyisellään on jo naimisissa oleva mies, joten nuo on niitä menneitä juttuja. Mutta ollaan monesti aikanaan naurettu hänen naisjutuilleen :D

Vierailija
9/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ulkonäkö vastaa persoonaa paremmin, olkoon esimerkkinä vaikka gootit. Jos vaatteet sa avalita sillä perusteella mikä tuntuu omalta, niin miksei esim. hiusten väriä ja mallia?

ne vaatteetkin huijausta, tehdäänhän kokonaisia tv- ohjelmiakin sillä perusteella, että miten lihava nainen saa itsensä näyttämään mahd. laihalta, tai miten peitetään lyhyet sääret jne. Kyllä kaikki ulkonäön parantelu on huijausta, ihan sama onko ne tekotissit vai tekotukka. Mutta kukaan ei kai ole kieltänyt ihmisiä huijaamasta ulkonäöllään?

Vierailija
10/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, jotka eivät meikkaa ja ovat ylpeitä siitä. Kyllä karu totuus oli se, että kevyt värivoide ja ripsari olisi tehnyt poikaa kaikille. Luonnonkaunis oli vain yksi alle kolmikymppinen nainen.

Jotenkin monilla on harha siitä, että kun ihoni on hyvä, niin ei tarvitse meikata lainkaan. Ja myös harha siitä, että meikkaaminen on jotain mega-pakkelointia pandasilmineen.

Mä meikkaan aina töihin siistin perusmeikin, bileisiin vahvemman meikin ja viikonloppuisin en oikeastaan lainkaan. Minuakin on kehuttu luonnonkauniiksi mutten koe kuitenkaan itseäni niin kauniiksi, että menisin työpalavereihin punertavin nenänpielin ja hailakoin silmäripsin.

Vierailija
11/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen vierestä oon herännyt...

Joskus nuorempana hän harrasti yhden yön juttuja - ja sanoi, että oli aamulla kamala herätä ihan eri naisen vierestä, kuin minkä oli baarista mukaan ottanut. Nykyisellään on jo naimisissa oleva mies, joten nuo on niitä menneitä juttuja. Mutta ollaan monesti aikanaan naurettu hänen naisjutuilleen :D

Vierailija
12/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sumeampi katse, joopa joo. Olen minäkin lukenut pettyneiden miesten juttua siitä, kun jossain saunaillassa pääsee saunaan opiskeluporukan tyttöjen kanssa, ja kun ne tiukat farkut päällä näytti timmeiltä ja urheilullisilta, niin alasti ne olikin ihan lösähtäneitä. Ei tämä ole siis vain minun päässäni.

Vierailija
13/13 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, jotka eivät meikkaa ja ovat ylpeitä siitä. Kyllä karu totuus oli se, että kevyt värivoide ja ripsari olisi tehnyt poikaa kaikille. Luonnonkaunis oli vain yksi alle kolmikymppinen nainen.

Jotenkin monilla on harha siitä, että kun ihoni on hyvä, niin ei tarvitse meikata lainkaan. Ja myös harha siitä, että meikkaaminen on jotain mega-pakkelointia pandasilmineen.

karu totuus on siis se, että yksikään nainen ei ole tarpeeksi hyvännäköinen ilman meikkiä, mutta kaikki miehet ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme