Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva kipristelee rinnalla - auttakaa kiltit!!

Vierailija
05.11.2010 |

Eli, viikon vanha vauva on alkanut rintaa syödessään tietyn ajan päästä vain kipristellä ja väännellä. Tämä 'käytös' myös estää nukkumasta kovin pitkiä pätkiä.

Olen itse antibioottikuurilla, voikohan se vaikuttaa... sanovat, että voi, mutta onko kenelläkään oikeasti kokemusta. Usein liiottelevat kovasti aineen imeytymistä, enkä ole tsekannut tätä.

Kuplaton ja maitohappo jo käytössä, ei mitään apua :( Itsestäni vaikuttaa tosiaan, että mahaan sattuu pientä... Vinkkejä!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin ab:t vaikuttavat vauvaankin.

Eipä siihen oikein ole muuta kuin maitohapot ja asentohoito. Mahavaivoissa voi pitää mahallaan, kaikki sellainen auttaa missä mahaan tulee painetta. Kapalointiakin voi kokeilla.

Vierailija
2/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coplatonista ollut apua, mutta Disflatyl auttoi. Myös cuplastop auttoi (sama vaikuttava aine kuin disflatylissä, mutta sisältää lisäksi maitohappobakteerit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä niin surkeaa, kun kaikki meni ihan loitavasti. Sitten paha rintatulehdus... no se on tätä minun elämääni taas.

äidin ab:t vaikuttavat vauvaankin.

Eipä siihen oikein ole muuta kuin maitohapot ja asentohoito. Mahavaivoissa voi pitää mahallaan, kaikki sellainen auttaa missä mahaan tulee painetta. Kapalointiakin voi kokeilla.

Vierailija
4/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että imiessään saa ilmaa vatsaansa ja alkaa kipristellä. Kokeilepa röyhtäyttää vähän aikaa imetettyäsi, kun kipristely alkaa. Kokeile sittten jatkaa imetystä.

Viikon vanhalla voi olla, että vauva jo imee tehokkaammin ja itseltäsi tulee enemmän maitoa, joten kiireessä menee myös paljon ilmaa vatsaan. Röyhtäyttele myös imetyksen päätteeksi. Omalla lapsellani ainakin oli tuollaista vaivaa, kun maitoa tuli runsaasti. Toki myös ab-kuuri voi vaikuttaa ja pahentaa tilannetta.

Eli, viikon vanha vauva on alkanut rintaa syödessään tietyn ajan päästä vain kipristellä ja väännellä. Tämä 'käytös' myös estää nukkumasta kovin pitkiä pätkiä. Olen itse antibioottikuurilla, voikohan se vaikuttaa... sanovat, että voi, mutta onko kenelläkään oikeasti kokemusta. Usein liiottelevat kovasti aineen imeytymistä, enkä ole tsekannut tätä. Kuplaton ja maitohappo jo käytössä, ei mitään apua :( Itsestäni vaikuttaa tosiaan, että mahaan sattuu pientä... Vinkkejä!?

Vierailija
5/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden jälkeen tilanne on kovasti pahentunut. Tosin tisseistä taitaa suihkuta myös liikaa suuhun, kun välillä raukka meinaa ihan tukehtua.

Onko jollain tietoa meneekö tuo ohi koska - vai vasta ab-kuurin jälkeen?