Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele meikkivoidetta punakkaihoiselle, joka

Vierailija
05.11.2010 |

muuten vaalea ja kalvakka, ihossa isot ihohuokoset. Ja miten se voiteen väri valittiinkaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä koskaan löytänyt siitä sarjasta sopivaa värivoidetta. Tällä hetkellä käytän Helena Rubinsteinin Prodigy-sarjan värivoidetta, joka on hirmu kallis, mutta sain sen puoleen hintaan kun osuin laatukosmetiikan tyhjennysmyyntiin - ilmeisesti se on ollut liian hintava meidän pikkukaupunkiin. Mutta myös Diorilla on yksi sopiva voide, Stockmannin myyjä suositteli sitä kun viimeksi tutkin Lancomen valikoimia ja petyin väreihin. Sain näytteen kotiin ja se vaikutti tosiaan hyvältä.

Vierailija
2/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miten sitä hehkutetaan, mun mielestä se on hirvein meikkivoide mitä olen kokeillut. Siinä ihohuokoset just korostuu ja lisäksi kiiltää jo 10min päästä. Mulla on punakka, vaalea sekaiho, joka kiiltää helposti, ja itse tykkään eniten Sisleyn meikkivoiteesta. On kyllä tosi kallis. Kannattaa mennä ihan Stockmannille (tai vastaavaan missä hyvä meikkiosasto) ja pyytää myyjää suosittelemaan sulle meikkivoidetta. Sitä voidaan kokeilla ihan siellä paikan päällä sun kasvoille tai aina voit pyytää myös näytteen mukaan, jos haluat kokeilla itse kotona. Sikaa säkissä ei kannata ostaa eli kannattaa AINA ensin kokeilla! Itse pyydän aina näytteen mukaan ja kokeilen kotona. Tällä tavalla säästynyt monilta hukkaostoksilta, kun ei ole ollutkaan sitten mulle sopiva meikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Stockmannin myyjän suosituksesta Sisleyn vaaleinta väriä, mutta se oli liian tumma ja lisäksi liian keltainen. Jäi kallis tuote käyttämättä.

Vierailija
4/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullanvärisessä rasiassa.

Vierailija
5/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tasoittaa punaisuutta.

Vierailija
6/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla myyjän luo, joka valitsi mulle Joe Blascon meikkivoiteesta oikean sävyn ja se siis valitaan asiakkaan ihoon kokeilemalla, ei myyjän käteen vertaamalla. On loppunut ihon kukkiminen ym samalla. Blascolta löytyy myös muita hyviä tuotteita, juuri tuohon ihon punaisuutta peittämäänkin. Ja vaikka ovat vähän hinnakkaampia niin kestävät todella pitkään, kun niitä ei tarvitse kauheasti laittaa.

Vierailija
7/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealilla on sellainen uusi meikinpohjustustuote, vaaleanpunaista mömmöä pienessä lasipurkissa. Sillä saa nuo ihohuokoset piiloon ja ihon tasaiseksi meikkiä varten. Suosittelen. Ja tosiaan ainakin Lumenella on vihreäsävyistä voidetta, joka neutraloi punakkuutta, Redness Neutralizer tms.. Itse en ole sellaisia kokeillut, kun mulle riittää tuo Max Factorin meikkipuuteri, joka tasoittaa ihon väriä riittävästi.

Vierailija
8/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä lancõme teint idole silky mat 01. levitän sitä päivävoiden kanssa niin ei tule kuivaksi :)

Vierailija
9/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Lancome teint idole, peittää tosi hyvin kaikki näpyt ja värivirheet

Vierailija
10/10 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vannonut joe blascon nimeen jo vuosia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan