Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syödä/juoda leffan aikana ?

Vierailija
04.11.2010 |

Leffateatterissa?

Kotona?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruoka syödään pöydän ääressä keittiössä. Olohuone ei ole ruokala ja sinne ei viedä ruokaa.

Vierailija
2/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se häiritsee mun keskittymistä, mieluummin syöminen syömisenä ja leffa leffana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffassa syöminen on moukkamaista. Ainakin tällaisen leffafriikin mielestä. Mutta ei kai tälle jenkkihapatukselle mitään voi.

Kotona voi syödä ihan mitä vaan. Mässyä, poppareita, limsaa/ juustoja, punkkua tms.

Olen käynyt Keski-Euroopassa leffassa, eikä siellä juuri kukaan mässää elokuvan aikana. Mutta meillähän onkin yksi Euroopan läskeimmistä kansoista, joten ei ihme.

Vierailija
4/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttötaulu seinälle, että kaikki näkee. Mennessä ja pois lähtiessä on astuttava vaakaan.

Vierailija
5/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä olla pari tuntia syömättä ja juomattakin. Miksi siinä pitäisi jotain syödä?

Vierailija
6/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse keskittyä syömiseen, koska se saattaa rapinoineen ja tuoksuineen häiritä muita. Karkki ja popcorni tai muu naposteltava on ok, mutta muistakaa huomaavaisuus muita kohtaan!

Kotona... no, meillä syödään leffailtoina vaikka näitä: tacot, pizza, sipsit, nachot, tai oikeastaan ihan tavallinenkin ruoka käy!

Vierailija
7/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvateatterissa pitää syödä. Ihmisillä kauheat kasat popsittavaa mukana ja kuuntele siinä sitten koko ajan muiden mupellusta. Olisi kivaa, jos olisi vaikka kerran viikossa näytösksiä, missä olisi syöminen kielletty. Olen todistnut myös Kansallisoopperan baletissa paperisten karkkipussien rapistelua.

Kotona nyt jokainen mässyttäköön mitä lystää.

Vierailija
8/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina mukaan voileivät ja laitan retkipulloon maitoa. Mielellään rapisevaan pussiin ;)

Vierailija
9/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa sellaista, mikä ei kaveria kohtuuttomasti häiritse.

Leffassa: Juoda voi mitä vaan, paitsi viinaksia. Syödä voi kaikkea, mikä ei rousku hemmetisti (sipsit), rapise jumalattomasti (paperikarkit), sotke hirveästi (jäätelö) tai tuoksu voimakkaasti (mäkkiateria, kuuluu myös edelliseen luokkaan).

Karkkia syödään avaamalaa karkkipussista koko pitkä sivu niin, ettei jokaista karkin kaivamista varten tarvitse vieruskaverin kuunnella rapinasinfoniaa.

Vierailija
10/15 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffassa syöminen on moukkamaista. Ainakin tällaisen leffafriikin mielestä. Mutta ei kai tälle jenkkihapatukselle mitään voi.

Kotona voi syödä ihan mitä vaan. Mässyä, poppareita, limsaa/ juustoja, punkkua tms.

Vierailija
11/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässyttäminen on epäkunnioittavaa sekä muita katsojia että elokuvaa kohtaan. Alaluokka.

Vierailija
12/15 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä täytyy olla villat kastunut `vintissä`, kun ei voi olla kahta tuntia syömättä elokuvissa. On todella ärsyttävää, kun jonkin hiljaisen kohtauksen aikana kuuluu kova rapina ja lässytys joka puolella salia. No, onhan se varmaan vaikeaa pitää läski vartalo hetken aikaa ilman kolesterolipommia! Säälittävää porukkaa! Finnkino voisi kyllä järjestää näytöksiä, joissa ruokailu ei olisi sallittua. Minä kävisin sellaisissa, mutta nyt olen jo alkanut rakentamaan kotiin kotiteatteria, niin ei tarvitse kärsiä Finnkinon näytöksissä.

Vierailija
13/15 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen katsomassa uuden Bondin Kino-Tapiolassa. Takana oleva 70 + pariskunta rouskutti ja rapisutti pusseja 3 tuntia - taukoamatta. Samoin vieressä oleva vanhus, söi ja toisella kädellä sihnutti kevytuntuvatakkiaan. Oikealla puolella 30 v pariskunta sen sijaan keskusteli koko leffan ajan. Oli todella helvetellistä.

Haluan näytäntöjä niille, jotka haluavat olla hiljaa ja syömättä koko näytöksen ajan. Edes yksi elokuva viikossa.

Vierailija
14/15 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa elokuvan aikana syöville pitäisi olla oma erillinen osastonsa.

Minua ainakin häiritsee se paperien rapina ja mässytys ja ryystely kun itse yritän katsoa elokuvaa... Ja haiseminen.

Ei ole ihme, että suomalaisten kansansairauksiksi ovat tulleet rasvaisista ruuista ja ylipainosta johtuvat sairaudet.

Mutta miten teillä on varaa kohta syödäkään siellä leffateatterissa, kun kuulemma leffalipun hinta saataa pian olla jopa 24 e?

Kysytääs myös: Saako leffateatteriin ottaa omat eväät mukaan, siis mennä eläviä kuvia katsomaan piknikkorin kanssa?

Vierailija
15/15 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki yli 30v valittamassa...

Jos teitä häiritsee se syöminen noin paljon niin älkää menkö elokuviin ollenkaan🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi