Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka pieni vauvasi on ollut

Vierailija
04.11.2010 |

kun olet ensimmästä kertaa ollut hänestä erossa esim. ollessasi shoppailemassa? Meillä kolmen viikon ikäinen lapsi ja mietin, raaskisinko olla erossa kauppareissun (pari-kolme tuntia) ajan. Toisaalta kyllä luotan siihen että lapsen isä pärjää hänen kanssaan, mutta pystynkö itse siihen...? millaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin ostamaan isänpäivälahjaa miehelleni vuosi sitten. Hyvin pärjäsivät, itselle tosin kipeät tissit teki shoppailusta ei niin nautittavaa.

Vierailija
2/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asutaan pienessä kaupungissa, ja liikun autolla, eli ehdin kymmenessä minuutissa kotiin tarvittaessa :) Ja kun pitää huolen, ettei ole kahta tuntia pitempään poissa, ja vauvalla on täysi maha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Naistenklinikalla ja vauva lastenklinikalla. Tapasimme kun vauva oli 2 vrk.

Vierailija
4/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä vähän ruokaostoksilla ja shoppailemassa sekä itselleni että vauvalle ja esikoiselle vaatteita. Ja meillä matkaa keskustaan noin parikymmentä kilsaa.

Taisi silloin ostoksilla vierähtää kolmisen tuntia. Meillä tuota poissaoloa helpotti se, etten imettänyt laisinkaan.

Vierailija
5/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevassa kauppakeskuksessa ostamassa itselleni imetysliivejä, -paitoja ja vauvalle jotain tarpeellisia juttuja, kun vauva oli 1,5 viikon ikäinen. Aikaa taisi mennä n. 45 min, koko ajan oli sellainen ahdistava olo ja kiireen tunne, rinnat vuosivat ja hikoilutti. Jännä, miten se ikävä iski suurinpiirtein saman tien, kun käveli kotiovesta ulos.

Vauva ja isä toki pärjäsivät tuon ajan aivan mainiosti, vauva muistaakseni nukkui, kun olin imettänyt hänet tainnoksiin juuri ennen lähtöäni.

Vierailija
6/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olin poissa kotoa noin 4 tuntia. Vauvaa hoiti kodinhoitaja.

Vierailija
7/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sairaalassa otatattamassa sektiotikit pois. ihan rauhallista oli kun takaisin tulin.

Vierailija
8/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin "ongelma" mullakin olisi varmaan oma ikävä. muuten uskon kyllä onnistuvan. Mieskin kehoitti lähtemään,mut mut..silti.. Pitäisi vaan päästä hankkimaan itselle ja lapselle vaatteita ja samalla vois hommata miehelle (ensimmäisen) isänpäivälahjan :)

Vierailija
9/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vieläkään pysty.Tiedän olevani itse se ongelma.Mulle jopa tarjottiin 3viikkoa sit yks työkeikka josta oisin alle 8h tunnin työstä saanut viikon palkan mut peruutin viime tipassa kun en pystynyt jättään vauvaa edes isälle.Ei sillä etteikö ne pärjäis mut kun en pysty=(

Vierailija
10/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon, onhan lapsella isäkin.

Vierailija
11/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai alkaa juottaa lysettyä maitoa pullosta. Olin poissa noin tunnin kerrallaan. Pisimmän ajan, kolme tuntia, olin poissa kun vauva oli 4 kuukautta.

Vierailija
12/12 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kolmatta päivää kotona, kun lähdin kaupungille noin kahdeksi tunniksi.

BAD MAMA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi