Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kukaan synnyttänyt kättärillä? Tai käännytetty muualle ruuhkan vuoksi?

Vierailija
04.11.2010 |

Kiinnostais tietää onko moni käännytetty muualle synnyttämään jos kättärillä on ollut liian kiireistä. Myöskin kiinnostais jos kukaan on synnyttänyt haikaranpesässä, minkälaiset käytännöt siellä on, kuunnellaanko vauvan sydänääniä pelkällä dopplerilla vai pitääkö olla piuhoissa kiinni eli ottavatko normikäytäntönä käyrää yms?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siellä päivystys-/tarkkailuosastolla otetaan ihan sydänkäyrää, samoin normisynnytysosastolla. Käyrää otettaessa vatsalle laitetaan kaksi muovilätkää ja kropan ympäri vetäistään semmoinen kuminauha, eli niistä piuhoista pääsee kyllä irti halutessaan. Tuttuja on käännytetty Kättäriltä Jorviin ja Naistenklinikalle.

Vierailija
2/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi oli täyttä ja laittoivat isien huoneeseen odottelemaan, yritettiin kyllä sanoa että ei voi enää odottaa.. Sanoivat sitten että eka lapsiko tulossa, ihan rauhassa vaan odottelette että vapautuu huone. Vastasin että eikun viides niin johan niille tuli vauhtia, heivasivat ilmeisesti jonkun toisen muualle odottamaan, olin 8cm auki ja vauva syntyi puolen tunnin päästä sairaalaan tulosta, onneksi eivät lähettäneet muualle synnyttämään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika täyttä siellä siis on kuitenkin niin kuin oon kuullutkin. Olin ajatellut, että ehkä Joulukuussa ei ois yhtä suurta ruuhkaa... jos ihmiset suunnittelevat milloin vauvansa syntyy, mutta taitaa olla toiveajattelua.