Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v 167,2cm 63,7kg OK?

Vierailija
03.11.2010 |

Hänellä murrosikä ollut jo 3 vuotta ja kehittynyt siis jo paljon. Mielestäni hänellä on todella surkea ruumiinkuva. Tarvitsisisin teidän mielipidettä hänestä. Rinnat hänellä on aika kookkaat ikäisekseen, mielestäni vaikka sukumme on suuririntainen. Kuppikoko hänellä on 75C. Suht leveä lantiokin, muttei mikään suhteeton. Hänen pikkuveljen luokkalaiset (6lk) kutsuvat häntä pullaksi sekä hehtaariperseeksi.. Vaikka omasta mielestä hänellä on ihan normaali peppu ei mikään löllö, koska hän urheilee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja painoa 57kg. Urheilin kilpatasolla ja lihaksia oli. Silloin ajattelin, että takapuoli on leveä jne. Nyt kun katsoo sen aikaisia kuvia niin olen ollut todellakin erittäin hoikka. Nyt tsemppaat tytärtäsi ja sanot, että ei ole mitään paino-ongelmaa! Hänestä vain on tullut nainen! siis ulkoisesti..

Vierailija
22/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan itse tuon verran ja olen saman pituinen. Tytön iässä painoin 50kiloa. Muistan, että tuossa iässä 60-65 kiloiset oli kaikkien mielestä läskejä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä aikuiset sanoi.

Katsos kun PITUUSKIN merkkaa. Taidat olla joku entinen koulukiusaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lastasi on koulukiusattu, yhteys siis kouluun ja opettajaan, välittömästi.

Vierailija
24/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 wee ja kaikki ketkä paino yli sen on niingu lihavii, koska 60 kiloo on paljo painoo, niingu.

Vierailija
25/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä koulussa ole kiusattu. Koulun pihalla vapaa-aikana. Häntä haukuttiin ja silloin tyttö mottasi yhtä haukkujaa ja siitä on keskusteltu poliisin kanssa. Minä, luin hänen päiväkirjaa (tiedän se on väärin) ja siellä hän kertoi kuinka vihaa kaikkia, miten ja koska häntä oh kiusattu ja että hän haluaisi kuolla. Hän käy psykologilla muiden henkilökohtaisten asioiden vuoksi, mutta psykologi sanoi, ettei hän puhu sanaakaan siellä, mutta kyllä juttua riittää aina tämän tunnin jälkeen.

Vierailija
26/28 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä koulussa ole kiusattu. Koulun pihalla vapaa-aikana. Häntä haukuttiin ja silloin tyttö mottasi yhtä haukkujaa ja siitä on keskusteltu poliisin kanssa. Minä, luin hänen päiväkirjaa (tiedän se on väärin) ja siellä hän kertoi kuinka vihaa kaikkia, miten ja koska häntä oh kiusattu ja että hän haluaisi kuolla. Hän käy psykologilla muiden henkilökohtaisten asioiden vuoksi, mutta psykologi sanoi, ettei hän puhu sanaakaan siellä, mutta kyllä juttua riittää aina tämän tunnin jälkeen.

hetkellä sivuseikka hänen elämässään.

Vierailija
27/28 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin painoakaan ei saisi tulla enää yhtään lisää, silloin on läski.

Lukioikäisenä painoin 47 kg ja olin 168 cm eli kyllä tyttäresi on ikäisekseen painava (toki murrosiän ajoitus vaikuttaa). Vanhin poikani 13 v on 157 cm ja 40 kg ... murrosikä aivan aluillaan.

Vierailija
28/28 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä painoin 47 kg ja olin 168 cm eli kyllä tyttäresi on ikäisekseen painava (toki murrosiän ajoitus vaikuttaa). Vanhin poikani 13 v on 157 cm ja 40 kg ... murrosikä aivan aluillaan.

On tainnut poikapoloinen olla yhtä huonoilla eväillä kuin äitinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme