13v 167,2cm 63,7kg OK?
Hänellä murrosikä ollut jo 3 vuotta ja kehittynyt siis jo paljon. Mielestäni hänellä on todella surkea ruumiinkuva. Tarvitsisisin teidän mielipidettä hänestä. Rinnat hänellä on aika kookkaat ikäisekseen, mielestäni vaikka sukumme on suuririntainen. Kuppikoko hänellä on 75C. Suht leveä lantiokin, muttei mikään suhteeton. Hänen pikkuveljen luokkalaiset (6lk) kutsuvat häntä pullaksi sekä hehtaariperseeksi.. Vaikka omasta mielestä hänellä on ihan normaali peppu ei mikään löllö, koska hän urheilee.
Kommentit (28)
kävi juuri puntarissa ja sama paino, mutta pituus 165cm. harratsaa urheilua ja on muodokas hoikka tyttö. hyvin paljon riippuu ruuminrakenteesta
painan itse tuon verran ja olen saman pituinen. Tytön iässä painoin 50kiloa. Muistan, että tuossa iässä 60-65 kiloiset oli kaikkien mielestä läskejä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä aikuiset sanoi.
Katsos kun PITUUSKIN merkkaa. Taidat olla joku entinen koulukiusaaja?
koska kuten kirjoitin, niin olin ja olen edelleen saman pituinen. Ja ei, minä en ole ollut koulukiusaaja. Minua harmitti että joitakin kiusattiin painon takia, mutta olin liian arka puuttumaan siihen.
Jos olis yli 170cm niin tuo paino alkaisi olemaan jo ihan ok. Oletko tarkkaillut tyttösi syömisiä? Syökö paljon roskaruokaa tms. ?
Jos olis yli 170cm niin tuo paino alkaisi olemaan jo ihan ok. Oletko tarkkaillut tyttösi syömisiä? Syökö paljon roskaruokaa tms. ?
Hän ei syö roskaruokaa. Kerran kuukaudessa hän menee muutaman ystävänsä kanssa Hesburgeriin tms. Ei muuten. Karkkiakaan ei syö paljoa.
jos on pituuskasvu loppunut. Eli jos on loppunut, niin painoindeksi on normaali, sen sijaan, jos lukioikäisenä on 168/47 vai mitä oli, on alipainoinen ja pahasti.
TH
käyttää painoindeksiä ja se on normaali ap:n tyttären kohdalla, anoreksian ihannoijat voi mennä muualle.
Se on normaali.Paras ystäväni kuoli. Oli pulska poika. Kaikki vittuilivat. Laihtui radikaalisti. Kuoli kuitenkin. Hävetkää te laihuuden ihannoijat. Olette paskoja. Mikko, nuku rauhassa.
Laihuuspalvojat ovat syynä uhreihin, jotka kuolevat laihuuteen eli anoreksiaan.
Ap:n tytär on normaalipainoinen, jos pituuskasvu on jo loppunut. Jos ette osaa laskea painoindeksiä, niin pitäisitte edes turpanne kiinni.
painan itse tuon verran ja olen saman pituinen. Tytön iässä painoin 50kiloa. Muistan, että tuossa iässä 60-65 kiloiset oli kaikkien mielestä läskejä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä aikuiset sanoi.
Katsos kun PITUUSKIN merkkaa. Taidat olla joku entinen koulukiusaaja?
koska kuten kirjoitin, niin olin ja olen edelleen saman pituinen. Ja ei, minä en ole ollut koulukiusaaja. Minua harmitti että joitakin kiusattiin painon takia, mutta olin liian arka puuttumaan siihen.
painoindeksin???????
Mutta numeroina nuo ovat mielestäni aikuisen naisen mitat... eli useimmat ikätovereista ovat varmaan huomattavasti kapoisempia, siitä ehkä johtuu tuo nimittely. Jos vartalo on kiinteä eikä ylimääräistä "löllöä" ole, niin kannattaa varmaan kiinnittää huomiota vaatteisiin. Siis että on sellaiset vaatteet, missä näyttää hyvältä. Ei välttämättä samanlaiset, kuin naapurin tytöllä, joka on ihan eri kokoa... Voi olla teinille vaikea hahmottaa omaa kokoaan, ja missä näyttää hyvältä. Ja 6-luokkalaiset pojat nyt puhuvat kaikenlaista tyhmää, joten jos nimittely rajoittuu heihin, niin kannattaa ehkä jättää omaan arvoonsa. Pojillekin on hämmentävää, kun kaverin siskolle ilmaantuu kunnon rinnat... :)
painoindeksi, ja se on tyttäresi kohdalla täysin normaali.
Hän oli kasvanut 1,5 vuodessa 6 milliä, joten uskon, että pituuskasvu on loppu. Hänen kaverinsa ovat suunnilleen samaa luokkaa, muutamia kiloja kevyempiä (suurin osa), muutama "kirppu" löytyy (about 40kg) ja myös muutama kiloja isompi. Hän valitsee vaatteensa tarkoin ja haluaa minut mukaani. Hän ei siis laita mitään 2 kokoa liian pieniä makkarankuoria jalkaansa vaan valitsee oman kokonsa (36,38). Vaikkakin 36 tuntuu pieneltä (ehkä) se ei näytä hirvittävältä eikä jenkkakahvoja näy.
olen saman pituinen, ja jos painaisin saman verran, olisin hiukan tukeva, en mikään keijukainen, ja kasvot olisivat pyöreät.
13v. kyllä kasvaa vielä, tosin paino varmaan samaa tahtia.
käyttää ja paino on siis täysin normaali. Täällä palstalla tosin vasta bmi 19 on normaali, yli 20 on läski. Mutta siis mm. virallisten tahojen mukaan tyttösi on NORMAALIpainoinen.
niin saat lasten laskureita, mahdotonta sanoa aikuisten BMI:n perusteella. Itse olen 39 v ja tuonkokoinen, 18 v painoin kylla vain 55 kg...
myös nähdäksesi pituus-painokäyrän.
63kg ei kuulosta ylilihavalta missään tapauksessa.
Mutta hyvin yksilöllistä. Turha täällä on alkaa vertailemaan kuka painoi minkäkin verran 13-vuotiaana, kun kaikilla on se oma sopiva paino.
kuka antaa lapsensa lihoo tommoseen kuntoon? sanoisinko että noin 10kiloa pois niin olis ihan okei.