Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta, kun ostaja ei vastaa viesteihin jne

Vierailija
03.11.2010 |

Missä vaiheessa annan negan? Ostaja on saanut vakioviestissä tilinumeron ja ohjeita. Ei ole tapahtunut mitään. Odotin viikon ja laitoin ystävällisen sähköpostin, että saitko vakioviestin, tässä tilinro jne. Ei vastausta. Kohteen sulkeutumisesta on kohta kolme viikkoa.

Pitääkö mun ruveta tekstailemaan/soittamaan tälle ostajalle vielä?

En mä jaksa :( Ärsyttävää.

Miten muut toimitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaks viikkoakin odotusta on jo liikaa. Tavara uudestaa myyntiin ja negatiivista palautetta.

Vierailija
2/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita nega ja tavara uudestaan myyntiin. Yp vastaus on, jos ostajasta ei kuulu viikkoon, niin katsotaan kauppa peruntuneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku ihan pikku tavara ni saatan odottaa 2 viikkoa. Ensin laitan viestin,e ttä jos ei ota yhteyttä niin laitan negan, ilmoitan ylläpidolle sekä tuotteen uudelleen myyntiin. Sit odotan 1-2 päivää ja teen näin. Ilmoitan AINA ylläpidolle jos joku ei lunasta huutoaan.

Vierailija
4/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku ihan pikku tavara ni saatan odottaa 2 viikkoa. Ensin laitan viestin,e ttä jos ei ota yhteyttä niin laitan negan, ilmoitan ylläpidolle sekä tuotteen uudelleen myyntiin. Sit odotan 1-2 päivää ja teen näin. Ilmoitan AINA ylläpidolle jos joku ei lunasta huutoaan.

Oli tosi kiva huomata kun jouduin sairaalaan äkilliseen leikkaukseen että huutonet tunnukseni oli suljettu.n 10 kohdetta oli sairaalassaoloaikana sulkeutunut ja olin saanut nega palautteet

ja 8 näistä järjenjättiläisistä oli ilmoittanut myös ylläpidolle huudoista joita en PYSTYNYT lunastamaan koska olin sairaalassa.

Tunnukseni oli ja pysyi suljettuna 2 kk siitäkin huolimatta että yritin kauppani hoitaa loppuun saakka ja ylläpitoonkin ilmoitin syyn miksi en ole kohteita ajallaan lunastanut.että ärsytti

ja arvatkaa oliko kiva selitellä ostajille jotka minulta jotakin huusivat kahden viikon sisään tunnusten sulkemisesta tuotteita että miksi tunnukseni on suljettu :(

Vierailija
5/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huuto sulkeutui. Pyysin sisartani laittamaan viestiä myyjälle, miksi en heti maksa huutoani ja hyvin ymmärtäväinen myyjä oli.

Vierailija
6/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen jutut menee vanhaan sähköpostiosoitteeseen, jota en muutoin enää käytä. Bonuksena siihen tulee n.500 roskapostia viikossa kiitos humalaisemn surffailun...

Noo, kävin huutiksessa antamassa palautetta vähän myöhääs kuten yleensä ja samalla kirjautumisella huomasin tämän unohtuneen huudon. Todellakin olin unohtanut huutaneeni tämän tuotteen...sulkeutumisesta oli jo kolme viikkoa aikaa..että olin nolo.

Otin välittömästi yhteyttä myyjään ja hän oli onneksi ymmärtäväinen.

Se hyvä tästä seurasi, että päivitin hetimiten yhteystietoni aktiivisesti käytössä olevaan sähköpostiin..

Muttta ei hiljaisuus välttämättä tarkoita välinpitämättömyyttä.

Vierailija
7/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ollut niin, että olen yrittänyt pari viikkoa saada ostajaan yhteyttä mutta vastausta ei ole tullut. Sit kun olen laittanut negan niin on tullut samana päivänä viesti "olen nyt maksanut"

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on-muutakin-kun-tää-tyyppi? :D

Vierailija
9/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet odotellut jo riittävän pitkään. Noita tulee jatkuvasti siellä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi