Onpa itsekäs mulkku tuo
voittaja. 7 mil voittanut eikä puhu MITÄÄN siitä, että perustaisi hyväntekeväisyysrahaston, auttaisi köyhälistöä, lahjoittaisi jotain oman kaupungin nuorisotoimintaan tai vähävar. lapsiperheille. Ei! Jos minä voittaisin ton verran niin ainakin 2milj menis hyväntekeväisyyteen...
Kommentit (10)
voittaja. 7 mil voittanut eikä puhu MITÄÄN siitä, että perustaisi hyväntekeväisyysrahaston, auttaisi köyhälistöä, lahjoittaisi jotain oman kaupungin nuorisotoimintaan tai vähävar. lapsiperheille. Ei! Jos minä voittaisin ton verran niin ainakin 2milj menis hyväntekeväisyyteen...
ihmeessä hänen pitäisi alkaa lahjoittamaan rahojaan pois?
Köyhälistön sopii ihan itse tehdä jotain jos ei olotila kelpaa.
mistä sen tietää mihin ne rahat menisivät.
Järkevintä olisi perustaa tosiaan joku oma rahasto ja valvoa ja vahtia, ettei rahat joudu huijareitten taskuihin.
Mä auttaisin lapsia, nuoria, antaisin eläinsuojelutyöhön.
tuollaisesta summasta aivan taatusti antaisin osan hyväntekeväsiyyteen, vaikka muutaman kymmenen tuhatta. Iso summa, mutta ei tunnu liikaa tuossa mittakaavassa. Esimerkiksi lasten/nuorten mielenterveystyöhön omassa asuinkunnassani. No ehkä se rikkaus tekee myös pihiksi..?
Ei ole olemassa mitään poislahjoituspakkoa.
anteeksi, olen todella väsynyt (jo yliväsynyt ja "maaninen") koliikki lapsen äiti, ja pakko vetää jotain naurua jostain :p
Ei kai sillä haastattelussa tarvitse buustata ennen kuin sen voi tehdä?
Verottaja pitää kyllä huolen tulonjaosta Suomessa.
verottaja on jo saanut, kun voittaja saa 7 miljoonaa puhtaana käteen. Sillä summalla rahoittaa jo aika monta huumepiikkiä ja elämäntapaintiaania.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2272347&pos=hl…