Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliherkkä omatunto pettämisen jälkeen?

Vierailija
03.11.2010 |

En sitten ole provo, vaikka siltä saattaa kuulostaa..

Olin pettänyt miestäni aiemmin, tunnustanut sen hänelle ja nyt olemme pikkuhiljaa alkaneet päästä raiteillemme takaisin. Olen kuitenkin huomannut kärsiväni yliherkästä omatunnosta joka saa minut tuntemaan syyllisyyttä ihan pienimmistä asioista, ja kaduillakin on hankala kulkea kun vastaantulevat vieraat miehetkin ahdistaa. Tänään olin menossa kauppaan, ja vastaan tuli joku tuntematon mies joka katsoi minua hetken hieman pidemmpään kasvoihin ja minä katsoin takaisin, tosin kumpikin sellaisella ilmeettömällä katseella mitä nyt aina vieraita vastaantulijoita katsotaan, tiedättehän. Ja kun hän oli mennyt ohi, minua alkoi hymyilyttää tahattomasti, ja heti iski jotenkin syyllinen olo, kuin pettäessä. :/ Mitä ihmettä tälle voisi tehdä? Pidänkö entistä visummin katseeni maassa kaupungilla enkä kaiken varalta katso ketään kasvoihin liikkuessani että omatuntoni pysyisi tyytyväisenä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo nyt pettämistä voinut olla?

ap

Vierailija
2/2 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan tai haaveilemaan mistään tai kenestäkään, sillä omatunto soimaa heti. Ajatukset täytyy pitää visusti kiinni omassa miehessä. Mitkään fantasiat eivät onnistuisi edes haaveissa, jos ne eivät koske nykyistä miestä.

Terapeutilleni tämä on ongelma, eikä hän meinaa selvitä sen asian kanssa, ja mitään apua en ole saanut. Minulle itselleni se ei ole ongelma, vaan olen sopeutunut siihen. Kyllä sen omantuntonsa kanssa oppii elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan