Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikitön mamma maripaidassa! Näin sinäkin voisit muuttua ja olla näyttävän näköinen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkuroille ja liimaamalla kymmenellä muotoilutuotteella?

Siis halloo, tuskin nuo tädit tulevaisuudessakaan voivat näyttää tuollaiselta joka hetki. Heidät on tällätty nimenomaan kuvia varten, ja tuskin kenelläkään on aikaa joka aamu vääntää hiuksiaan tunteja ja meikata vimpan päälle. Tai jos on, on aika tyhjä elämä. Sitä paitsi kauniita, luonnollisia naisia jo valmiiksi.

Vierailija
22/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo, ap:lla on varmaan vastauksena tähän, että jos sinä NAINEN et ala näyttämään paremmalta, miehelläsi on oikeus vaihtaa sinut nuorempaan ja kauniimpaan! Näinhän me naiset toisiamme rohkaistaan ja kannustetaan elämään miesten miellyttämistä varten.

harva nainen kai kotioloissa kulkee joka päivä viikonloppuisinkin tyköistuvassa hameessa, korkokengissä, sifonkipaidassa ja kunnon meikit naamassa ja hiukset kiharrettuna ja lakattuna? Kai se mies jossain vaiheessa huomaa, miltä nainen näyttää ilman vaatteita ja meikkiä.

nyt vasta katsoin nuo kuvat ja kommentoinkin tuohon niistä kikkuroiden väkertämisestä. Eihän tuo nyt ole mikään perusolotila normaalilla ihmisellä olla jatkuvassa tällingissä. Mä luulin, että tuossa olisi oikeasti ollut joku todellinen harmaavarpunen rasvaletteineen ja uusi kaunis ilme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikkaan aika harvoin mutta tuonnäköiseksi en tahtoisi, kaikki oli melko karseita.

Vierailija
24/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ulkonäössä on jotain vikaa, jotenkin ihan omituisen näköisiä maanantaikappaleita. Ihan sama ennen ja jälkeen muutoksen, kummajaisilta näyttävät.

Vierailija
25/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ulkonäössä on jotain vikaa, jotenkin ihan omituisen näköisiä maanantaikappaleita. Ihan sama ennen ja jälkeen muutoksen, kummajaisilta näyttävät.

näköisiä, nättejä naisia. Ilmoittaudupas itse tuonne ja linkitä sitten tänne, niin katsotaan, millainen valioyksilö itse olet!

Vierailija
26/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka en tiedä meikeistä ja hiuksista mitään, olisin kyllä "stailannut" nuo ihan eri tavalla. Ekalle esim. pitkät vaaleat hiukset eikä todellakaan mitään oranssia meikkiä vaan hillitymmät värit. Varmaan kaikki paranee meikattuna mutta väärin meikattuna kyllä rumeneekin.

Vierailija
27/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat siksi myös kauneusihanteen mukaiset. Jos noiden tyyppien kasvonpiirteistä laskettaisiin mittasuhteet niin luvut olisi pielessä. No, pätee kyllä aika moneen tavalliseen ihmiseen, että jotain on pielessä.

näköisiä, nättejä naisia. Ilmoittaudupas itse tuonne ja linkitä sitten tänne, niin katsotaan, millainen valioyksilö itse olet!

Vierailija
28/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on symmetriset kasvonpiirteet jotka ovat siksi myös kauneusihanteen mukaiset. Jos noiden tyyppien kasvonpiirteistä laskettaisiin mittasuhteet niin luvut olisi pielessä. No, pätee kyllä aika moneen tavalliseen ihmiseen, että jotain on pielessä.

itsestäni vaikka mitä täällä, mutta totuus on se, ettette te kuitenkaan tiedä, miltä mä näytän.

Vierailija
29/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monellakaan kauniilla naisella ole symmetriset kasvonpiirteet, ei ne mitään todista. Kiira Korpi tulee ekana mieleen, naamansa on melkoisen vino.

Vierailija
30/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on symmetriset kasvonpiirteet jotka ovat siksi myös kauneusihanteen mukaiset. Jos noiden tyyppien kasvonpiirteistä laskettaisiin mittasuhteet niin luvut olisi pielessä. No, pätee kyllä aika moneen tavalliseen ihmiseen, että jotain on pielessä.

jos persoona on laimea. Tapaan työssäni jatkuvasti tyttöjä, jotka haluavat malleiksi /esiintyjiksi - mutta ilman minkäälaista karismaa. Kasvojen kauneus on täysin toisarvoista, jos ihminen on löytänyt ( itse ) itselleen kivan tyylin ja asenne on kohdallaan.

Itse heivaan luiskaan joka ainoan "kasvoni ovat symmetriset - olen siis kaunis" - tyyppisen naisen, joka luulee, että se yksin olisi pääsylippu mallin/juontajan tms. uraan.

Vierailija
31/31 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen-kuva oli enemmän sellainen maripaitainen lahna.

Se tummatukkainen olisi varmaan ihan nätti jälkeen-kuvassa, jos sillä ei olisi niin rumat hampaat. Hiuksista tuli tätimäiset, olisi voinut jättää pidemmiksikin.

Se viimeinen (kukanytolikaan) on niin hirveä läsönaama, ettei siitä hyvää saisi millään.

Sua en haluaisi tuntea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan