V*u en saa tutkimussuunnitelmaa tehtyä!
Aivot käy ihan nollaa... En osaa kirjottaa enää lausettakaan.
Kommentit (7)
Sinä voisit olla hyvä kohde.
Valitettavasti en tee mt-työtä ja tutkimusaihekin on valmis. Nyt se pitäisi vaan saada paperille tieteelliseen muotoon.
Eli kirjoita kaikki tutkimussuunnitelman alaotsikot ja niiden alle ranskalaisilla viivoilla pääkohdat. Tän voit tehdä vaikka hampaat irvessä ilman, että täytyy miettiä hienoja muotoiluja.
Sit meet lenkille haukkaamaan happea.
Illalla (jos siis on kiire) palaat suunnitelman pariin ja alat muokata ranskalaisista viivoista ihan oikeita lauseita.
ja sit ranskalaisilla viivoilla eri kohteita.
Sit teet välillä jotain muutat. Lisäilet listaa ja järjestelet sitä eri kokonaisuuksiksi ja vasta sen jälkeen kun luuranko on valmis alat keräämään lihaa luiden ympärille.
Tsemppiä!
Kyllä se siitä lähtee!
Sit teet tavoitteen että kirjoitat joka päivä esim. Puoli sivua.
Ennenkuin huomaatkaan sulla on yllikyllin materiaalia ja voit poistaa huonoimmat kohdat.
noin teen itse tutkimustakin. Aina pitää heti alkaa kirjoittaa, kun mieleen tulee jotain, kun paperilla on jo jotain, itse muokkaaminen käy sitten paljon nopeammin.
Mutta tästä tutkarista puuttuu enää ihan muutama kappale, enkä vaan tahdo saada niitä tehtyä. Paineet on niin kovat, siinä on paljon rahaa taustalla...
ap
noin teen itse tutkimustakin. Aina pitää heti alkaa kirjoittaa, kun mieleen tulee jotain, kun paperilla on jo jotain, itse muokkaaminen käy sitten paljon nopeammin.
Mutta tästä tutkarista puuttuu enää ihan muutama kappale, enkä vaan tahdo saada niitä tehtyä. Paineet on niin kovat, siinä on paljon rahaa taustalla...
ap
..., olen tehnyt oman ja ihan eri alalla olevan mieheni sekä ystäväni tutk.suunnitelmat.
Pistä tänne sisällysluettelo ja kerro, mistä tutkimuksessa on kyse vaikka yhdellä kappaleella niin voin runoilla alle jotain...
ja seuraa miten hänelle käy kun joutuu mielenterveyshoitopyöritykseen.
Siitä sitten kirjoitat opinnäytteesi. Hyvää tulee.