Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
03.11.2010 |

Lapsi edellisviikolla kolme päivää kuumeessa. Viime viikolla kaksi. Tällä viikolla ollaan oltu hoidossa mutta nyt kuume näyttää nousevan.. Miten kehtaan taas soittaa töihin? Ne ajattelee, että teen varmaan tahalleen. On jo nyt kuittaillut. Mietin jo työpaikan vaihtoa tai töiden lopettamista. Olen yh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kans aina kuulla kun olin pois töistä. Siku olin ite kipee en uskaltanut olla pois. Kunnes tulin järkiini ja ajattelin et ei se työpaikka oo niin tärkee. Lapset ovat ja oma hyvinvointi. Ei mulla oikeen ole neuvoa sulle. Muistat ainakin terveellisen ruokavalion ja vitamiinit (C+D)ja vaikka maitohappobakteerit. Voimia sulle ja yritä jaksaa.

Vierailija
2/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne jatkuu, että olen joka viikko päiviä pois. Ap

Vierailija
4/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen viikko elokuun lopusta lähtien. Onneksi mut laitettiin nyt sairaslomalle äitiysloman alkuun saakka, niin ei haittaa, vaikka sairasteleekin. Palkanmaksu riippuu työehtosopimuksestasi ja yleensä siinä on joku ehto, kauanko pitää olla ollut samassa työpaikassa edeltävästi. Mulla on max 60 päivää sairaslomaa tai sairaan lapsen hoitovapaata vuodessa täydellä palkalla, ne päivät lasketaan siis yhteen. Sen jälkeen 120 päivää 2/3 -palkalla. Ja yhteen pötköön sitä sairaan lapsen hoitovapaata voi pitää palkallisena enintään 3vrk, sen jälkeen on palkatonta.

Vierailija
5/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä samassa työpaikassa, mutta hoitovapaalla. Onneks on pomo vaihtunut niin voi hyvillä mielin mennä takas töihin parin vuoden päästä. =) Kotasotaan miten uusi pomo jaksaa katella sitten kuopuksen sairasteluja kun aloittaa päivähoidon. No en stressaa =)