Lue keskustelun säännöt.
hieno päivä, kerrassaan ihan )&%&%¤% hieno päivä!
03.11.2010 |
lapset ovat olleet sateen takia sisällä koko päivän ja tietty vähän väliä kinastelevat. alettiin sitten leipomaan että olisi jotain tekemistä. noh, uunihan se sitten otti ja hajosi.
mies tuli kotiin, myös vähän hermona, ja tutki uuniamme. lopulta hän sanoi, että aikoo korjata sen. ei siinä mitään, mutta menin sanomaan, että sitä EI VAAN VOI korjata, koska rikki mennyt osa on muovia. mies otti ja lähti ja puhisi mennessään että menee mieluummin ulos vaikka räntäsateeseen kun kuuntelee minua.
plääh. mitähän vielä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla jo valmiiksi pms aiheuttaen turhaa hermojen kiristymistä. Stressiä eri asioista muutenkin.
ja siihen sitten lasten kiljuminen ja riitely huudot keskenään.
Kamelin selkä katkesi, kun aloin tiedustelemaan viikko sitte tilaamani pesukoneen mahd. saapumispäivää (luvattu 2-7 päivää toimitkseen) ja sieltä sanotaan sen menevän jopa ensi viikolle!!!!! H....tti!!!
No, kun aloin tässä suunnittelemaan et mitenköhän saa tuon pyykkivuoren vähän pienenemään, niin myöhemmin tulikin yllättäen soitto että pesukone voidaan toimittaa jo huomenna!!!! Jee!!!! Maksaa vain 130€!!!! Mitä hemmettiä!!!! Minulle oli sanottu että varaat käsirahan ja vanhan koneen pois kuljetusmaksun eli 80€. K
Kukaan ei ollut muistanut kertoa toimitusmaksusta joka on 50€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai, jumankauta kun on helppoo ja kivaa tää elämä taas.
Et joo, Ihan hyvä päivä tänään, ihan &%#)"#&?n hyvä!