Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat arkiherkut?

Vierailija
03.11.2010 |

Taidan kohta tajuta miksi en liho koskaan.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa puoli pakettia keksejä tai muutama pala suklaata. Kyllähän noista kaloreita kertyy....

Vierailija
2/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pala marjapiirakkaa, digestive-keksi, vähän suklaata tms. Ei olla lihavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joskus myös esim. pannaria tai patonkia. En ole lihava. Etkö itse koskaan syö arkena herkkuja?

Vierailija
4/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joskus myös esim. pannaria tai patonkia. En ole lihava. Etkö itse koskaan syö arkena herkkuja?

Pizzaa syön usein mutta miellän sen ruoaksi, suklaata menee myös talviaikaan.

Vierailija
5/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle herkkua on hyvistä raaka-aineista hyvin tehty ruoka, oli se sitten pihviä tai pannaria. Tajutaanko "herkku" yleensä aina joksikin pullaksi tai sipseiksi?

Vierailija
6/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. makean syömistä mitenkään pahaksi. Nykyaikana meininki on mennyt jotenkin siihen, että kaikki ylpeilevät sillä, miten mahtavaa ruokaa heillä laitetaan ja miten terveellisesti heillä syödään. Siis ei siinä mitään, että panostaa ruokaan, mäkin panosta tosi paljon ja tykkään ruuanlaitosta, mutta tää aiheeseen liittyvä retoriikka on vaan niin rasittavaa.

Vierailija
7/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. makean syömistä mitenkään pahaksi. Nykyaikana meininki on mennyt jotenkin siihen, että kaikki ylpeilevät sillä, miten mahtavaa ruokaa heillä laitetaan ja miten terveellisesti heillä syödään. Siis ei siinä mitään, että panostaa ruokaan, mäkin panosta tosi paljon ja tykkään ruuanlaitosta, mutta tää aiheeseen liittyvä retoriikka on vaan niin rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi