Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä ei vielä ole korsettia/bodyslimmeriä, niin suosittelen hankkimaan!

Vierailija
03.11.2010 |

Saa helposti itsensä näyttämään 5 kiloa hoikemmalta ja vyötärö tulee kunnolla esille. Juhlapukeutumisessa ihan ehdoton! Ihana olo, kun makkarat ei pursota vaatteiden alta.

ps. tämä ei tietenkään ole suunnattu teille, joilla hoikka vyötärö muutenkin :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa aivan suunnattomasti puristavat vaatteet. Mulla on jenkkakahvat, mutta kestän mieluummin ne, kuin puristavan tunteen. Tosin vyötärökin kyllä on.

Vierailija
2/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatekokoa 34 tai jopa 32. Vyötäröni ei kuitenkaan ole kapea, ja vatsakin pömpöttää. Mieluusti juhlapukeutumisessa "pakkaisin" itseni napakammin. Mutta pöh, eipä ole vielä tullut vastaan tarpeeksi pientä kokoa.

Ja juu, olen liikunnallinen ja syön terveellisesti, muuten olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutta raskaudet ja vatsan alueen leikkaukset ovat jättäneet jälkensä keskikroppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kiristä, vaan on miellyttävän tuntuinen. En ole ylipainoinen, mutta etenkin sektioarven päällä vatsa "roikkuu" rumasti ja korsetti muotoilee tosi hyvin!!! 30 eurolla uskomaton muutos mekon kanssa!

Vierailija
4/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä muista ollenkaan, tulee vaan ryhdikkäämpi ja hoikempi olo. ap

Vierailija
5/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tukee mahtavasti ja pitää ryhdin hyvänä. Useimmilla ihmisillähän ryhti tuppaa päivän mittaan lysähtämään, ja harvalla se on täysin kunnossa muutenkaan. Korsetista saa tukea ja jaksaa pitää hyvän asennon koko päivän.

Vierailija
6/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen korsetti sinulla on? mistä ostit ja paljonko maksoi?

Olen myös kahden lapsen synnyttäneenä pömppömahana :) joutunut turvautumaan erilaisiin slimmaaviin alusasuihin. Minulla on ollut käytössä sellainen edestä hakasilla kiinnitettävä korsetti, jossa on alushousuosa kiinni. En vain tykkää kun siinä eteen jää selvä kohouma (hakaskiinnitys) eteen, joka näkyy vaatteiden läpi. Toinen ongelma on, että korsetti on mielestäni liian lyhyt, jolloin yläreunan alta jää tursuamaan makkara, joka myös näkyy :(

Yksi hyväksi havaittu slimmaus on Lindexin vahvat ja tosi napakasti slimmaavat sukkahousut. Niilläkin olemus muuttuu sutjakkaaksi, eikä mistään tursu mitään :)

Mutta olisin kyllä kiinnostunut löytämään täydellisen korsetin, jossa voisi huoletta pukeutua ihaniin juhla-asuihin...eikä korsetti näkyisi mitenkään alta.

Kerro ap. lisää :)

Vierailija
7/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tällaista refluksiongelmaa, niin mieluummin minäkin kestän makkarani ja olen oksentamatta kuin laitan puristavia vaatteita, joiden vuoksi oksettaa koko ajan.

Herkän vatsan kanssa en voi käyttää myöskään esim. sukkahousuja, koska ne puristavat vyötäröltä liikaa. Ja kaikkein suurimpiakin kokoja olen kokeillut ja painan 56 kg.

Vierailija
8/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia sukkahousuja, joiden yläreuna jää puristamaan tuoon mahan sudulle. Mutta näissä Lindexin sukissa puristus/slimmaus tulee niin tasasesti kaikkialle, ettei oikeastaan edes purist. sukkisten reuna kun ylettyy hyvin tuohon rintojen alapuolelle.

Vierailija
9/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slim and lift siluette. Ostin sen ja on todella tiukka mutta tuntuu päällä miellyttävältä. yksi koko sopii kaikenkokoisille. Nytkin oon raskaana rv 30 ja se päällä maha ei tunnun raskaalta koska se kannattelöee sitä ja poistaa turvotusta. Ja "ei raskaana" olevassa tilassa on aivan ihanan tuntuinen. Olin silloin kokoa 34 ja kyllä se ne pienet makkarat poisti täysin. Kannattaa sijoittaa kunnon tukeen koska halvat yleensä painaa tai kiristää. Tää maksoi 60 € ja on todella suosittu mm USAssa.

Vierailija
10/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Jos hankkii itselleen sopivan, niin ei se edes purista. Ei sitä muista ollenkaan, tulee vaan ryhdikkäämpi ja hoikempi olo. ap

epämiellyttävän olon. Mutta mä luulen, että olenkin jotenkin poikkeava tällä osa-alueella.

- 2

Vierailija
11/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui silmiin sokoksella. toisessa alkkariosa "samassa", kätevä laittaa farkut siihen päälle. ja toinen oli pelkkä korsetti. tykkään!! mulla raskauden jälkeen nyt makkara ja ihanaa kun sen saa piiloon nyt siksi aikaa kun saan sen häipymään. maksoivat 35euroo kappale ja ovat kyllä tosi napakat ja laadukkaat!

Vierailija
12/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tungen läskit tommoseen slimmeriin...eilen pidin ja kävin kaverilla.tunsin itseni norsuksi.tuntui ett läskit painaa sisuskalut ihan kasaan:S

Vierailija
13/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä kauniita, mutta eivät käyttömukavudeltaan parhaita. Nämä uudet ovat vähän hassunnäköisiä, mutta mielettömän mukavia päällä. Oma suosikkini on tällä hetkellä hoikentava body - se kuroo koko keskivartalon ryhdikkääksi, eikä "lopu kesken" mahan kohdalta. ap

Heittelen tähän vähän linkkejä:

http://www.kappahl.com/fi/products/naiset/Naiset/ALUSASUT/Shape-Up/

http://www.asos.com/Women/Lingerie-Nightwear/Cat/pgecategory.aspx?cid=6…

Vierailija
14/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset tekee sen ahdistuneen olon...

Vierailija
15/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset tekee sen ahdistuneen olon...

Vierailija
16/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukkahousut sietämättömiltä. En oikein viitsi heittää rahaa hukkaan mihinkään kidutusvälineeseen.

Vierailija
17/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukkahousut sietämättömiltä. En oikein viitsi heittää rahaa hukkaan mihinkään kidutusvälineeseen.

http://s7d5.scene7.com/is/image/Maidenform/3266_Flexees_Fat_Free_Dressi…$

Ihana! Korsetissa oliskin jo nieleskelemistä... Tämä löytyi Stockalta.

Terv Joku muu kuin ap

Vierailija
18/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa hankkia tuollaisen :)

Vierailija
19/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidenformin kahta eri versiota vyötärönkaventajista; toisessa housuosa kiinni, toisessa ei housuosaa lainkaan.

Molemmat puutteita; housuosan alareuna niin kireä että perseeseen painui rumat rajat, ainahan siellä pehmeää on vaikkei kovin läski oliskaan. Lisäksi kumpikaan versio ei ollut avattava vaan ne vedettiin läpi, ei kovin mukava toimenpide=)

Eli haussa toimiva versio kevyestä korsetista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi