Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten lasten vanhemmat! Lapsuudesta, murkkuiästä ja aikuisuudesta kyssäri.

Vierailija
02.11.2010 |

Voinko luottaa siihen, että ihanista ajattelevista lapsistani tulisi kammottavan ja itseäänetsivän murrosiän jälkeen taas ihania ja ajattelevia aikuisia?

Minulla lapset esimurrosiässä ja kaikki vielä hyvin, odottelen mil?loin räjähtää hormonit täysin päälle ja pelkään, että lapset viimeistään silloin menevät aivan hunningolle. Jos niin käy, onko kuitenkin toivoa, että saavat kunnollisen ja hyvän elämän?

Onko ainulla esimerkkejä perseelleen menneestä murkkuiästä, jolloin kuitenkin lapsesta tuli hyvä aikuinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki sujuu, mutta lohdutan sinua ajatuksella joka on kannatellut minua: et pysty muuttamaan enää 16-vuotiastasi. Olet ajanut häneen siihen mennessä jo ne tärkeimmät arvosi ja elämänohjeesi. Murrosikä voi heittä hetkeksi laidalle tai toislle, mutta itä enemmän olet jaksanut ja yhä jaksat rakastaa, sen nopeammin he palaavat järkiinsä.

Olen siis tavallaan levittänyt käteni ja anna nuorten mennä ja löytää omat arvonsa ja kokeilla maailmaa. Toivon että he tulevat sieltä aikanaan takasin kokemuksista viisastuneina.

Pääsen ehkä helpolla (vielä), koska ei ole ollut mitään järisyttäviä murkkuraivareita, ryyppäämisiä tai karkumatkoja. Tuskin enää tuleekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan