Olenko mä ainoa äiti-ihminen, joka ei välttämättä tykkää kaikkien muiden lapsista?
Onko muilla samoja fiiliksiä? Mä en vaan voi sietää kaikkia muiden lapsia..
Kommentit (17)
ja olen vielä kätilönä lapsivuodeosastolla
En saa niistä vauvoista mitään kicksejä ja muutenkaan en tykkää vieraiden lapsista. Siskon pojasta tykkään.
Suurin osa lapsista on kuitenkin ihan ok tai jopa mukavia tai pienet ihania.
Nuorempana tykkäsin kaikista lapsista, mutta nyt en tykkää enää huonosti käyttäytyvistä ja muita kiusaavista lapsista.
Tälle paslstalle ilmestyy säännöllisin väliajoin ketju tästä samasta aiheesta.
Mulla on useampi lapsi ja tykkään monista lapsista mutta kyllä muutama tenava saa mut ihan raivon partaalle.
En minäkään tykkää kaikista lapsista, mutta en sitä kyllä niille lapsille näytä.
Oikeastaan kaikista sukulaisten ja ystävien lapsista kyllä pidän paljonkin, mutta en lähellekään kaikista lapsista, joita näkee kerhoissa ja puistoissa tmv.
tietysti rakastan älyttömästi. En pidä kaikista aikuisistaan, miksi siis pitäisin automaattisesti kaikista lapsista.
Täällähän on aina tasaisin väliajoin suunnilleen kilpailu käynnissä siitä kuka tykkää vähiten muiden lapsista.
en minäkään näytä lapsille sitä, että en niitä voi sietää.. Enkä edes tienny, että tästä aiheesta on tehty aloituksia. Tuntuu, että kaikki tuntemani äitit tykkää muidenkin lapsista. Mä vaan sanon sen ääneen, että omistani tykkään, mutta kaikkien muiden en.
Joo tosiaan, ihan hauskaa, että muillakin on samoja fiiliksiä! Mua niin ärsyttää muutamat lapset, joita joutuu kuitenkin näkemään..
omiani rakastan, kavereiden lapsia siedän, muut saa pysyä poissa.
Tykkään lähtökohtaisesti vain omista lapsistani.
En esim jaksa kehua ja ihastella muiden lapsia.
Nykyään suurin osa lapsista herättää jotain sympatiaa, mutta edelleenkin löytyy näitä täysin nou nou lapsia.
Omaa lastani rakastan yli kaiken, muiden lapset taas ovat inhottavia ja ärsyttäviä, joita yritän vain sietää.
lapsivuodeosastolla jos ei siedä lapsia? Kuulostaa aika kummalta.
Rakastan mun lasta, mutta toisten tuntematomien ihmisten lapsista en millä tykkä!