Olen luusereiden kuningatar. Lapsellani on J-nimi...
Olen ylipainoinen ja työtön. En karppaa enkä harrasta liikuntaa. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (28)
Mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä, olen myös hieman ylipainoinen (siinä rajalla), ja mt-ongelmainen.
Kilpaillaanko? ;)
ja varmasti lihvampi kuin sinä!
ap
Mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä, olen myös hieman ylipainoinen (siinä rajalla), ja mt-ongelmainen. Kilpaillaanko? ;)
Mä räjäytän pankin! Mulla on ton kaiken lisäksi vielä ulkomaalainen mies!!
Hah! Kukas nyt on luuseri? ;)
Minun tytälläni on se pahin J nimi, olen kotiäiti ja pysyn kotiäitinä :D
Lapseni on oppinut kerhosta ihanan asian: hän kuiskaa kohtuu usein perheenjäsenilleen, että "Sinä olet tärkeä!" Näin heille kerhossa kuiskataan jokaiselle. Tämän kuiskauksen haluan lähettää myös teille kaikille: Sinä olet tärkeä!!
Lapseni on oppinut kerhosta ihanan asian: hän kuiskaa kohtuu usein perheenjäsenilleen, että "Sinä olet tärkeä!" Näin heille kerhossa kuiskataan jokaiselle. Tämän kuiskauksen haluan lähettää myös teille kaikille: Sinä olet tärkeä!!
ap - Very Important Person
ap - Very Important Person
ap
Lapsen nimi:
Jessica: 5 p
Janica 4 p
Jasmin 4 p
Muut j-nimet 1 p
Jere, Jimi, Jesse ja Veeti 5 p
Nico, Mico ja muut c-nimet 4 p
Juho 3 p
Muut av:llä virallisesti diagnosoidut lähiönimet 1 p
Työttömyys 5 p
Pitkäaikaistyöttömyys 10 p
Lihavuus 10 p
Amerikkalaistyylinen lihavuus 15 p
Tupakointi 5 p
Kaupungin asunto 7 p
Lisää saa keksiä...
Kyllä huomasinkin, että ketju ainakin vaihtui huumoriksi, mutta siitä huolimatta laitoin tuon. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka heikkona hetkenä puoliksi tosissaan tuntuu, että on kovin luuseri.
165 cm/65 kg ihminen. Ja katsotaanhan se av:lla :)
165 cm/65 kg ihminen. Ja katsotaanhan se av:lla :)
Av:llä bmi 21-22 on jo tosi pullero ja kaikin puolin epäilyttävä ihminen.
Lapsen nimi: Jessica: 5 p Janica 4 p Jasmin 4 p Muut j-nimet 1 p Jere, Jimi, Jesse ja Veeti 5 p Nico, Mico ja muut c-nimet 4 p Juho 3 p Muut av:llä virallisesti diagnosoidut lähiönimet 1 p Työttömyys 5 p Pitkäaikaistyöttömyys 10 p Lihavuus 10 p Amerikkalaistyylinen lihavuus 15 p Tupakointi 5 p Kaupungin asunto 7 p Lisää saa keksiä...
mäyräkoiran kotiinkanto 12 pistettä
90-luvun auto 3 pistettä
80-luvun auto 5 pistettä
mutta lapseni nimi alkaa J-kirjaimella, olen 30+ opiskelija ja YH! :)Ja asutaan vuokralla!
Järkikin vielä kulkee, vaikka usein ketuttaakin...
kirjahylly ilman kirjoja 3p
pakastinarkku eteisessä 3p
legginsit 5p
crocsit 5p
mariskooli 5p/skooli
Kivi-tuikku 5p/kippo
tupakointi 10p
vauvan tuttipullonkäyttö 10p
yli 12 kk imetys 10p
huonekaluja IKEAsta 5p
huonekaluja Sotkasta 10p
jouluvalot loka/marraskuun vaihteessa 5p
ei roskista vessassa 5p
lakananvaihtoväli yli viikon 10p
mä olen täysluuseri, pisteitä ainakin 61...kaks tatuointia nosti tuota määrää, lisäks tietty läskit ja tuttipullot jne jne..
Mutta kyllä tästäkin selvitään :D
vaan minä olen. Lapsella on C-nimi. Olen eläkkeellä.