Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallamari, Rosaliina, Ellinoora ja _____ ?

Vierailija
02.11.2010 |

Kiitos kaikille edelliseen ketjuun vastanneille. Useista ehdotuksista harkintaan/ehdolle pääsivät nämä Annastiina, Eevastiina, Hannastiina, Matleena ja Aleksandra. Myös Ainomaija tai Annamaija ois minulle mieleisiä, mies näitä vielä pohtii kelpuuttaako.

Lisäksi minulle todella mieleinen olisi Hannareetta, vaikka tuo Hanna nimi löytyykin lähipiiristä niin yksinään kun yhdysnimen osana. Mies ei ole vielä kyllä täysin lämmennyt tuolle nimelle.

Eevastiina kylläkin tuntuu toisaalta liian "samanlaiselta" Ellinooran kanssa tai tuntuu, että ne saattaisivat mennä sekaisin.

Toisaalta olisi kiva, jos nimessä ei olisi tuplavokaalia. Siis kun kahdella tytöllä on tuplavokaali ja yhdellä ei, niin yksi jäisi jotenkin minusta "ulkopuoliseksi" jos neljännenkin nimessä tuplavokaali.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini nimi, jos ois meillä tyttöjä niin olisi saanut tuon nimen. :)

Vierailija
2/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELMALOTTA

kiva, yhdellä lapsella kuulin ja

UNNAMAIJA

Vierailija
4/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihanimmat yhdysnimet ovat Sinimarja ja Ainomarja.

Vierailija
5/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat r:n mukaan ja kaksi nimeä yhdessä.

Hyviä myös Matleena ja Magdaleena, joka ei ehkä niin kiva arkikäytössä kuitenkaan.

Vierailija
6/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmilotta

Astasofia

Eevailona

Vierailija
7/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimatapaus

Lindaloona

Vierailija
8/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda

Vierailija
9/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Vilhelmiina olisi tohon jatkoksi niin sopiva, mutta se ei tainnut käydä....

Vierailija
10/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda on aika yleinen, ainakin täällä päin.

ap

Minusta Vilhelmiina olisi tohon jatkoksi niin sopiva, mutta se ei tainnut käydä....

Vierailija
11/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefina

Vierailija
12/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Hannareetta paras. Mun ehdotus on Tiiamaria. Maria-päätteinen olisi kaunis ja sopisi hyvin siihenkin että vanhin on mari-loppuinen.

Vierailija
13/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Hannareetta paras. Mun ehdotus on Tiiamaria. Maria-päätteinen olisi kaunis ja sopisi hyvin siihenkin että vanhin on mari-loppuinen.

Vierailija
14/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulle todella mieleinen olisi Hannareetta, vaikka tuo Hanna nimi löytyykin lähipiiristä niin yksinään kun yhdysnimen osana. Mies ei ole vielä kyllä täysin lämmennyt tuolle nimelle.

Anreetta on mielestäni myös nätti nimi :)

Vierailija
15/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä nimiä. Yritin miettiä olisko jotain muuta jälkiosaa vielä (jossa ei pitkää vokaalia) ja tuli mieleen sellainen yhdistelmä kuin Vivianna. (Sarianna tulisi ehkä liian lähelle Sallamaria?? Mutta ehkä joku muukin nimi kelpaisi Vi(i)vin tilalle?)

Itse pidin näistä valmiista ehdotuksista eniten Matleenasta, Eevastiinasta, Hannareetasta ja Ainomaijasta. Hyvä olisi myös yhdistelmä Eevamaija.

Vierailija
16/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalea ei myöskään mieleinen

ap

Mites Annareetta? Tai Annalea/Annaleea? Anreetta on mielestäni myös nätti nimi :)

Vierailija
17/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä liian lähellä Sallamaria.

Eevamaija - aivan ihana, kiitos vinkistä! :)

ap

Nättejä nimiä. Yritin miettiä olisko jotain muuta jälkiosaa vielä (jossa ei pitkää vokaalia) ja tuli mieleen sellainen yhdistelmä kuin Vivianna. (Sarianna tulisi ehkä liian lähelle Sallamaria?? Mutta ehkä joku muukin nimi kelpaisi Vi(i)vin tilalle?)

Itse pidin näistä valmiista ehdotuksista eniten Matleenasta, Eevastiinasta, Hannareetasta ja Ainomaijasta. Hyvä olisi myös yhdistelmä Eevamaija.

Vierailija
18/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai henriikka

Vierailija
19/24 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoleena

Emmalotta

Suvianna