Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö niissä uusimmissa ja isoimmissa Audeissa, Bemareissa ja Mersuissa ole vakiovarusteena vilkkua?

Vierailija
02.11.2010 |

Tai edes siinä Business-varustelupaketissa...?

Olen nyt ajanut työmatkaa joka päivä kehillä ja Lahden moottoritellä puolisen vuotta. En haluaisi yleistää, mutta röyhkeimmät ja kusi***simmät kuskit istuvat poikkeuksetta uusissa isoissa em. autoissa, ja vilkua ei vaan osata käyttää! Kaistojen yli tullaan eteen kuin maailmanomistajat eikä vilkusta tietoakaan! Kaasutellaan, vaihdellaan kaistaa jotta pääsisi nopeampaa jne. jne. Ja aina näistä on joku perseessä kiinni vaikka ajaisikin sen sallitun 120km/h.

Ja ei, en ole kateellinen kyseisistä autoista. Kunhan olen vain havainnut tällaista ongelmaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä väitän, että ap vaan kiinnittää huomiota juuri näihin merkkeihin, kyllä niitä juntteja autoilijoita löytyy ihan joka merkistä. Itse olen huomannut, että pahimpia on jotkut perus-toyota-kuskit, törttöilevät minkä kerkiää.

En tiedä, ketkä ovat pahimpia, mutta varmasti suuri osa näistä on vain sitä, että kun Mersu-kuski mokaa, sitä pidetään kusipäisyytenä, kun taas jos Toyota-kuski mokaa, se on vain vahinko.

Itse ajan Mersulla, ja uskokaa tai älkää, joskus teen vahingossa virheitä. En jätä vilkuttamatta silkkaa ylimielisyyttäni, vaan saatan vaan ajatuksissani unohtaa. Huomaan kyllä virheeni, mutta se on sitten jo myöhäistä. Olen saattanut leimautua itsekeskeiseksi ökyilijäksi, joka ei yhtään piittaa muista tielläliikkujista.

Vierailija
2/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automme (jossa on toimivat vilkut) olisi maksanut Suomessa 120 000, me maksoimme siitä 40 000 kun ostimme sen ulkomailta ja toimme myöhemmin muuttoautona Suomeen. Ja ihan omalla rahalla ja uutena ostettu. Kyllähän suomalainen autojen hinnoittelu ja autoverotus on ihan perseestä.

Se vaan taitaa olla niin, että kun tietyillä automerkeillä ja malleilla ajaa, se pistää muita vihaksi vaikka ajaisi miten nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automme (jossa on toimivat vilkut) olisi maksanut Suomessa 120 000, me maksoimme siitä 40 000 kun ostimme sen ulkomailta ja toimme myöhemmin muuttoautona Suomeen. Ja ihan omalla rahalla ja uutena ostettu. Kyllähän suomalainen autojen hinnoittelu ja autoverotus on ihan perseestä.

Se vaan taitaa olla niin, että kun tietyillä automerkeillä ja malleilla ajaa, se pistää muita vihaksi vaikka ajaisi miten nätisti.

mammoja kotteroissaan, jotka eivät osaa vilkuttaa tai sitten ajellaan muuten päin persettä, kun ei nähdä sieltä kiposta mitään.

T. taloudessa 2 uudenkarheaa Audia

Vierailija
4/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuskihan yleensä on noin keski-ikäinen mies henkilö

Vierailija
5/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosin paras malli, joten voi johtua ihan siitä.

Vierailija
6/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törpöimmät kuskit on mammat katumaastureineen. On se hienoa että on iso ja turvallinen auto, kun ei osata alkeellisimpiakaan liikennesääntöjä.

Noilla bemari-yms. kuskeilla on ehkä enemmän kyse välinpitämättömyydestä, kun taas nää katumaasturimammat on vaan osaamattomia.

Vierailija
7/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä se on ;)

Vierailija
8/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törpöimmät kuskit on mammat katumaastureineen. On se hienoa että on iso ja turvallinen auto, kun ei osata alkeellisimpiakaan liikennesääntöjä.

Noilla bemari-yms. kuskeilla on ehkä enemmän kyse välinpitämättömyydestä, kun taas nää katumaasturimammat on vaan osaamattomia.

Vierailija
9/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parhaisiin malleihin

Vierailija
10/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan nuo autot on jotenki maksaa pois. Säästö se on pieniki säästö ja kaikki sentit on kotiinpäin

Vierailija
11/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ajanut mersulla, josta löytyy vilkku, ja bemaristakin sellainen löytyy, mutta ehkä nää keski-ikäiset miehetä eivät tiedä mikä se vilkku on.

Ja mitä naisiin tulee, niin naiset eivät kyllä anna jalankulkijoille tietä, ja niitä saa varoa risteyksissä muutenkin. Ihan hävettää naisten puolesta.

Itsekin autoileva nainen, jonka saksalaisesta autosta löytyy vilkku ja joka huomioi jalankulkijatkin.

Vierailija
12/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Q7:ssa on ohjauksen mukaan kääntyvät etuvalotkin ja maantieajo on aivan ylellistä.

Vierailija
13/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rahat ole sitten kumminkaan riittäneet enää kyseisten lisävarusteiden ostamiseen.

Vierailija
14/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan, että on omasta hyväntahtoisuudesta kiinni, annetaanko vaihtaa kaistaa, vaikka toinen aikeestaan vilkulla ilmoittaakin. Ei varmaankaan tiedetä, että laki edellyttää antamaan tilaa.

Ja auta armias, jos erehdyt antamaan tietä jalankulkijalle, niin riskeeraat vaan oman autosi persuksen.

Pääkaupunkiseudulla sentään edes jonkin verran huomioidaan ne muutkin tiellä liikkujat.

Vierailija
15/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne menee katsastuksesta läpi kun vilkut ei toimi?

Vierailija
16/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen mieheni kanssa ihmetellyt useasti; Mersu, Bemari ja Audi kuskit eivät todellakaan tunne vilkun olemassaoloa tai se on valittavissa lisävarusteena...

Vierailija
17/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko? Muutama vuosi sitten tapahtui.

Sehän suri vaan autoaan ja omaa mainettaan.

Vierailija
18/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ei ole kyse rahasta kun firman autoilla ajellaan. Harvemmin ne omalla rahalla kuitenkaan ostettuja on. Mutta pääkaupunkiseudun liikenteestä muuten (näin muualta muuttaneen silmillä katsottuna), että kyllä täällä osataan antaa tietä ja osataan myös kiittää jos itse antaa tietä. Paitsi siis näiden em. automerkkien kuskit...

Vierailija
19/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autolle mitään.

Muistatteko? Muutama vuosi sitten tapahtui.

Sehän suri vaan autoaan ja omaa mainettaan.

Vierailija
20/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen ja juuri päättämässä viikon vierailua Suomessa. Jälleen kerran meinasin jäädä useampia kertoja auton alle, koskapa suojatiellä ei kaiketi ole sama merkitys Suomessa kuin Keski-Euroopassa. Maantie- ja moottoritieajo on kuin venäläistä rulettia. Aivan käsittämättömiä tilanteita näin ja koin viikonloppuna kasitiellä.

Omassa kotimaassani suurikin osa autoista on Audeja, Bemareita ja Mersuja ja kyllä niissä vilkut löytyy. Eikä niitä pidetä peniksen jatkeena kuten Suomessa.

t. onnellisena tänään lentokoneeseen