Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä tästä nimestä?

Vierailija
01.11.2010 |

Kun täällä aina kysellään, että mitä mieltä nimistä, niin kysympä sitten minäkin, eli pojalle Jaakko? Mikäs on tuomio?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä suuria tunteita :) Ihan kiva, mutta ei mikään huippu.

Vierailija
2/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä vuosikymmenellä ainakaan suosituimpia, eli go go jos itse tykkäätte! itse en osannut ennen mieltää jaakko-nimeä lapselle, kun ei minun sukupolvessani ja sen jälkeen ole juuri jaakkoja ollut. Olin kuitenkin pk:ssa töissä ja siellä oli eräs aivan valloittava Jaakko-poika, joka vei sydämeni. :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen suomalainen nimi, kiva piristys näiden kaikkien väkisin keksittyjen "erikoisten" nimien joukossa, joita on kuitenkin sitten joka toisella. Oikein hyvä valinta!

Vierailija
4/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkoa vähän junttina nimenä, mutta nyt se on minusta oikein kiva nimi. Asiaan vaikuttanee se, että tunnen monta mukavaa Jaakkoa ja myös se, että se on nykyään harvinaisen yksinkertainen ja konstailematon nimi näiden kaikkien Veeti-Elmerien ja Edvin-Juliusten rinnalla.

Eli pisteet Jaakolle! Meilläkin saattaisi olla pieni Jaakko, ellei nimi olisi jo "varattu" lähipiirissä.

Vierailija
5/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nimestä tykätään! Nimi on jo päätetty eikä sitä oltaisi lähdetty muuttamaan, mutta kiva kuulla mitä muut on mieltä. Nimi tulee kummankin puolelta suvusta ja ollaan juuri siksi tykätty, kun ei ole enää nykyään kovin tavallinen, eikä todellakaan mikään liian erikoinenkaan. Sopii meidän suomalaiseen sukunimeenkin hyvin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi