Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pani mua ja sen jälkeen alkoi puhua puhelimeen.

Vierailija
01.11.2010 |

olin toinen nainen, ja meillä oli treffit tänään. paneskeltiin ja sen jälkeen mies alkoi puhua puhelimeen. keitin kahvit ja tein voileivät valmiiksi. vein omalla autollani miehen kotiin ja aamulla hain sieltä. koko ajan puhui puhelimessa sen jälkeen kun panot oli pantu.

sanoin kotipihallaan, että kun pussit on tyhjennetty niin sitten voikin puhua puhelimessa koko ajan ja jättää mut huomiotta. suuttui ja halusi lopettaa suhteen.

no se sopi mulle.

lähetin vaimolleen viestin, että tiedätkö missä miehesi uitti muniaan pari tuntia sitten?? no samassa paikassa kuin viimeiset 2,5vuotta. vaimo tietää suhteesta.

ilkeä teko, mutta voisi mieskin vähän ajatella muita kuin omia tunteitaan. ilmeisesti olen sittenkin ollut vain se panopuu, vaikka muuta on väittänyt ja vannonut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestien jälkeen (laitoin miehelle tiedoksi myös mitä vaimolleen lähetän).

ilmeisesti siellä nyt vähän keskustellaan...

Vierailija
2/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää vaimoaan sinun kanssasi, niin tuliko yllätyksenä että kyseessä on melko narsistinen, vain itseään ajatteleva mies. jos ei ajattele vaimonsa tunteita, niin miten sinä olisit poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vastas kesken kaiken puhelimeen.. vastas johonkin tyytyväisyyskyselyyn. ei kauheesti sen jälkeen tehny mieli jatkaa..

Vierailija
4/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ihan tosi tyytyväinen, että joutuu vaimonsa kanssa tilanteesta nyt puhumaan, vaimohan on tiennyt meistä jo puolitoista vuotta ja mies ei ole mitään myöntänyt. nytpä joutuu puhumaan. ja jos vaimo soittaa mulle (jonka on jo monta kertaa tehnyt) niin kerron kaiken.

eli mähän tässä en menetä mitään, mies kenties perheensä, jos vaimo tulee järkiinsä. luultavasti ei tule, koska ei ole tullut tähänkään saakka, mutta toivossa on hyvä elää.

tekis tommoselle pettähäpaskalle hyvää jäädä yksin.

Vierailija
5/5 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vastas kesken kaiken puhelimeen.. vastas johonkin tyytyväisyyskyselyyn. ei kauheesti sen jälkeen tehny mieli jatkaa..

Ei oo tottakaan mitä tilannekomiikkaa... :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi