Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni otti nokkiinsa, kun en tullut muuttoavuksi

Vierailija
20.08.2022 |

Vihaan muuttohommia koko sielustani. Vihaan niitä niin paljon, etten koskaan ole pyytänyt omiin muuttopuuhiini ketään ystävääni, sillä se on mielestäni suoranainen haistattelu heitä kohtaan, niin perseestä se homma omastakin mielestä on.
Nyt sitten eräs kaveri ei ole ottanut mitään kontaktia, kun kieltäydyin hänelle muuttoavuksi. Huvittavaa sinänsä, sillä en ole häntä koskaan itsekään omiin muutopuuhiini ruinannut, kuten jo edeltä voi päätellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla sitten aidosti parempaa tekemistä kun kerta kieltäydyit?

Vierailija
2/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttamista parempaa tekemistä on esim. maalin kuivumisen valvominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sullä ole mitään väliä oliko vai ei.

Vierailija
4/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkiinsa tarkoittaa että toisella voi olla nokka ja on jokin laji. Olisiko hänellä rahaa maksaa muuttoapu tai sukulainen avuksi?

Vierailija
5/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä vihaat sitä, ei tarkoita, että kaikki muutkin vihaisivat sitä. Hän olisi saattanut tulla ilomielin avuksesi muuttoon.

0/5

Vierailija
6/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi olla mikään perusoletus että ystävällä on "velvollisuus" auttaa muutossa?

Ihan vapaaehtoispohjalta yleensä autetaan.

Vierailija
7/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole ystävä, kun et tuon vertaa viitsinyt auttaa. Oikeastaan olet täys mulkvisti. Varsinainen minä, minä, minä-ihminen.

Häpeäisit.

Vierailija
8/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina muuttanut muuttofirman avustuksella niin en ole tarvinnut apureita. Kaksi kertaa olen auttanut muiden muutoissa ja joka kerta mennyt koko päivä kun emäntä vielä pakkaa kun muut jo kantavat tavaroita. Tavarat pakattu miten sattuu joten kantaminen on hankalaa ja aikaa vievää. Itse muuttokuorma ajetaan peräkärryllä jolloin täytyy ajella ees taas kymmenen kertaa. Ja taas menee aikaa. Olenkin nykyään suositellut hyvää muuttofirmaa jos joku on kysynyt avuksi.

Vierailija
9/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan myös muuttamista. Nyt onneksi sairauden myötä hyvä syy olla auttamatta :) Ja itse otan aina muuttopalvelun!

Vierailija
10/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttofirmat ovat hyviä ja edullisia. Kokemusta kantamisesta, vakuutukset särkyneiden tavaroiden varalle sekä selkien loukkaantumisien vatalle. Aika huteralla pohjalla jos selkä menee kaverin sohvaa kantaessa tai perintövaasi rikkouluu. En ikinä ota kavereita, kestitsemeenkin menee saman mikä muuttofirmalle.

Vierailija
11/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu siitä oletko aikasemmin luvannut auttaa muutossa vai et. Jos olet luvannut niin on tosi törkeää perua viime tingassa, muuttajahan ei yleensä tuossa tilanteessa ole tilannut muuttofirmaa vaan on luottanut että sinä pääset paikalle.

Jos taas ei ole aikasemmin luvannut auttaa niin tietysti saa kieltäytyä muuttohommista.

Vierailija
12/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löitkö jauhot suuhun? Jos otti nokkiin

Vierailija
13/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan nykyisin kieltäytyä loppu siivoukset ja muutto avut. Itsekkin maksoin muuttoni ulkopuoliselle henkilöille.Vaikka ei kuulu kirkkoon voi ilmaisikisi selaa netissä kirkko ja kaupuki lehteä , sieltä löytyy ilmoituksia muttot ymm.Auto apu: HALVALLA! Kuin mainoslehdet kotiin jaettuna.

Vierailija
14/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttofirmat ovat hyviä ja edullisia. Kokemusta kantamisesta, vakuutukset särkyneiden tavaroiden varalle sekä selkien loukkaantumisien vatalle. Aika huteralla pohjalla jos selkä menee kaverin sohvaa kantaessa tai perintövaasi rikkouluu. En ikinä ota kavereita, kestitsemeenkin menee saman mikä muuttofirmalle.

kestitsemiseen? Siis kestitset myös muuttofirman? Ne joille jo maksat tehdystä työstä?

Mulle ei ole tullut mieleenkään. Tietty vettä saa ottaa hanasta, jos on jano.

Kaverit olen ruokkinut muuton yhteydessä ja myöhemmin pidetty saunailta kiitokseksi.

Vierailija
15/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kestitsemiseen? Siis kestitset myös muuttofirman? Ne joille jo maksat tehdystä työstä?

Mulle ei ole tullut mieleenkään. Tietty vettä saa ottaa hanasta, jos on jano.

Kaverit olen ruokkinut muuton yhteydessä ja myöhemmin pidetty saunailta kiitokseksi.

Luetun ymmärtäminen on ihan hyvä taito elämässä, hankipa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän